TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Kto zwycięży w digitalu? 68 nominacji do IAB MIXX Awards 2021

Jury IAB MIXX Awards spośród ponad 230 zgłoszeń wyłoniło 68 nominacji do nagród. Laureatów poznamy 2 grudnia podczas uroczystej gali, połączonej w tym roku z konferencją prezentującą case studies najbardziej inspirujących kampanii.
O autorze
1 min czytania 2021-11-04

O złote, srebrne i brązowe statuetki IAB MIXX Awards 2021 zawalczą 42 kampanie reklamowe, które otrzymały łącznie 68 nominacji w 15 kategoriach konkursowych. Największą popularnością wśród zgłaszających cieszyły się następujące kategorie: Marketing with Influencer, Brand Awareness and Positioning i Content Marketing. IAB MIXX Awards kierowany był zarówno do agencji, domów mediowych jak i reklamodawców, niezależnie od wielkości organizacji czy budżetu kampanii. Warunkiem wzięcia udziału było zrealizowanie projektu wykorzystującego przynajmniej jeden kanał digital.

Jury IAB MIXX Awards, złożone z kilkudziesięciu ekspertów – przedstawicieli agencji, wydawców, domów mediowych i reklamodawców oceniało zgłoszone projekty jako całość, uwzględniając cztery kluczowe czynniki: strategię, kreację, wykonanie i wykorzystanie mediów, a także rezultaty i ROI.

IAB MIXX Conference

Uroczystą galę, podczas której poznamy tegorocznych laureatów nagród, poprzedzi IAB MIXX Conference. To jedyna marketingowa konferencja w Polsce całkowicie oparta o formułę case studies wybranych kampanii. Kulisy projektów nominowanych w konkursie przedstawią wspólnie klienci z przedstawicielami agencji. Podczas konferencji zapoznamy się m.in. z następującymi kampaniami:

  • „Dzięki CENEOTOOL zwiększyliśmy sprzedaż nie mono-ofert o 87%” dla Castorama (Mindshare);
  • „KRÓL w CANAL+” CANAL+ Polska (Havas Media);
  • „Lody Koral Ekipa” dla PPL Koral (Veneo);
  • „Mały Głód x Instant Reaction Ad” dla Danone (VMLY&R);
  • „Najmłodszy headhunter na świecie” dla Fundacji K.I.D.S. Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali (Publicis Worldwide Polska);
  • „RE.DESIGN This collection was curated by Polish Gen Z” dla RESERVED (RESERVED);
  • „Shopsharing” dla Polski Standard Płatności (Change Serviceplan);
  • „Strażnicy Łowisk” dla Decathlon Polska (Przestrzeń);
  • „Walka o każdy grosz – jak CCC podwoiła sprzedaż mobilną?” dla CCC.EU Sp. z o.o. (Looksoft Advertising);
  • „Żywiec Męskie Granie #wdomu” dla Grupa Żywiec (Feeders Agency).

Szczegółowa lista nominacji do IAB MIXX Awards 2021 dostępna jest na stronie mixx-awards.pl/nominacje-2021.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zwieńczeniem IAB MIXX Awards 2021 będzie nagroda Best in Show, która wyłoni najlepszą kampanię zgłoszoną w konkursie. Ponadto przyznane zostaną nagrody za dokonania w kategoriach: Reklamodawca Roku, Agencja Roku, Dom Mediowy Roku, Człowiek Roku, a także Nagroda Specjalna IAB Polska za całokształt dokonań. Laureatów poznamy 2 grudnia.

Wydarzenie organizowane jest przez IAB Polska. Bilety na konferencję oraz rejestracja na galę dostępne są TU. Więcej informacji: mixx-awards.pl. Wydarzenie IAB MIXX Conference objęte jest akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że za udział w nim posiadacze certyfikatów DIMAQ otrzymują punkty recertyfikacyjne. Nad przebiegiem konkursu czuwa audytor – firma PwC. Sponsor IAB MIXX Awards&Conference: Wirtualna Polska.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się