Listy nominowanych w konkursach KTR i Innovation 2021

2021 rok był nowym otwarciem dla konkursów KTR i Innovation – choć nadal to dwa odrębne projekty, ich drogi biegną równolegle, by wspólnie spotkać się na wielkim finale. Ale zanim dotrą do mety, prezentujemy 261 prac nominowanych w KTR 2021 oraz 62 nominowane projekty w Innovation 2021.
O autorze
1 min czytania 2021-11-08

Tegoroczne edycje zgromadziły łącznie 1 327 Zgłoszeń: 1 170 w KTR i 157 w Innovation. Pełne listy nominowanych dostępne są na stronach konkursów: www.ktr.org.pl oraz nominacje.innovation.sar.org.pl.

Nagrody dla zwycięzców obu konkursów zostaną wręczone 26 listopada, na żywo podczas Gali w Nowym Teatrze w Warszawie. Więcej informacji na temat wydarzenia już wkrótce.

Jury KTR 2021 obradowało pod przewodnictwem:

  • Mikołaj Sadowski, 180heartbeats + JUNG V. MATT (kategoria Communication)
  • Anna Koszur, Freundschaft (nowa kategoria Creative Strategy)
  • Jacek Walesiak, UVMW | Design & Art. Direction Experts (kategoria Design)
  • Szymon P.Pepliński, Creative Coding / ING (kategoria Technology)
  • Maciej Waligóra, DDB Warszawa (kategoria Craft – Audio/Video)
  • Sylwia Rękawek-Michoń, Leo Burnett (kategoria Craft – Photography)
  • Marcin Sosiński, McCANN Poland (kategoria Craft – Audio/VideIllustration)

Na czele jury Innovation 2021 stanął Karol Sadaj, Aion Bank, a trzem grupom jurorskim przewodzili:

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • Jakub Barzak, Storytel (Innowacje w mediach)
  • Dariusz Maciołek, Bank BNP PARIBAS (Innowacje w biznesie)
  • Mateusz Felsmann, Twin. Digital Collective (Innowacje w komunikacji).

Organizator: SAR, KTR, INNOVATION, Cannes Lions, Eurobest. Sponsorzy Strategiczni: Storytel, Facebook. Sponsorzy Wspierający: Upright Music, AMS, Fabryka Marketingu, TIKTOK, DCODE MEDIA Powered by Shutterstock. Współpraca: TWIN .digital collective, Panowie Programiści. Audytor: Firma prawnicza Leśnodorski Ślusarek i Wspólnicy. Patroni medialni: Newonce, NowyMarketing.

Słuchaj podcastu NowyMarketing