Nowa loteria Nestlé Polska w sklepach Intermarché

Firma Nestlé Polska rusza z loterią pod hasłem „SMSy ślij do Nestlé, bo nagrody ma najlepsze!”, która realizowana jest w sieci sklepów Intermarché.
O autorze
1 min czytania 2021-11-08

Zgłoszenia do loterii przyjmowane są od 9 do 22 listopada 2021 roku. W loterii biorą udział wybrane marki, m.in. Nescafé, Lion, Kit Kat, Princessa, Winiary, Nesvita dostępne w sklepach sieci Intermarché.

Aby wziąć udział w loterii należy jednorazowo kupić produkty Nestlé objęte tą akcją za min. 20 zł, a następnie wysłać SMS pod numer 70966 (koszt SMS’a 0,62 zł z VAT), wpisując w treści numer z paragonu. Grający od razu dowiaduje się czy wygrał nagrodę instant win – bon do Intermarché (400 x 50 zł lub 200 x 100 zł). W loterii można zdobyć również nagrody tygodniowe w postaci bonów Intermarche o łącznej wartości 1500 zł (co tydzień 5 x 1500 zł). Na koniec spośród wszystkich prawidłowych zgłoszeń wylosowana zostanie nagroda główna w wysokości 15 000 zł. Należy zachować wszystkie zgłoszone paragony. Pełna lista marek biorących udział w konkursie jest podana w regulaminie dostępnym na stronie: uniqueone.pl.

Agencja UNIQUE ONE odpowiedzialna jest za: koncept kreatywny, organizację i obsługę loterii. Działania wsparte są materiałami POS w punktach sprzedaży (plakaty, wobblery) oraz reklamą w gazetce sieci Intermarché.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj