Grupa Inwestycje.pl dołącza do oferty BAN

BAN nawiązało współpracę reklamową z Grupą Inwestycje.pl. Serwisy nowego wydawcy wzmocnią ofertę BAN Biznes, która skupia wysokiej jakości serwisy skierowane do przedstawicieli biznesu.
O autorze
1 min czytania 2014-06-27

„Grupa Inwestycje.pl wyróżnia się na tle konkurencji konstrukcją grupy docelowej serwisów. Serwisy tworzą sieć wzajemnie uzupełniających się tematycznie wortali o wąskiej, specjalistycznej tematyce, które docierają do wysoko sprofilowanych grup odbiorców.” – mówi Anna Sołowska-Łabaz, Prezes Zarządu Inwestycje.pl S.A. – „Taka definicja grup docelowych, jak również zaoferowanie odbiorcom atrakcyjnej kompozycji wartości, odpowiadającej ich potrzebom i oczekiwaniom, jest istotną przewagą konkurencyjną Grupy Inwestycje.pl”.

W skład Grupy Inwestycje.pl wchodzi kilka popularnych serwisów wertykalnych, takich jak: Inwestycje.pl, Kantory.pl, Proseedmag.pl czy Pracodawca.com.pl. Tygodniowo serwisy Grupy odwiedza ponad 100 tys. internautów.

„Współpraca z Grupą Inwestycje.pl to znaczące wzmocnienie oferty reklamowej sieci w segmencie serwisów biznesowych premium” – twierdzi Ewa Betkier, dyrektor sprzedaży w BAN.pl – „Dalszy rozwój oferty BAN Biznesu pozwala reklamodawcom w koherentny sposób dotrzeć do afluentnej grupy internautów zainteresowanych tematyką biznesową”.

Umowa o współpracy weszła w życie z dn. 01 czerwca 2014.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Po uwzględnieniu nowego wydawcy, Grupy Inwestycje.pl, oferta BAN Biznes umożliwia dotarcie do ok.  5,5 mln RU generujących 108 mln PV (wartości na podstawie Megapanel Gemius/PBI marzec 2014).

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się