Kluby fitness zachęcają Polaków do aktywności z piosenką Pauliny Przybysz

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Kluby fitness zachęcają Polaków do aktywności z piosenką Pauliny Przybysz

Ogólnopolska kampania edukacyjna Przygotuj się! siedmiu sieci fitness wchodzi w kolejny, muzyczny etap. W ramach projektu ruszyła akcja specjalna połączona z premierą utworu Pauliny Przybysz. Piosenka ma jeden cel: ruszyć Polaków z kanapy i zachęcić ich do regularnej aktywności fizycznej.

Kampania Przygotuj się! to długofalowy projekt edukacyjny, który ma zwiększyć wiedzę Polaków w zakresie pozytywnego wpływu ruchu i sportu na jakość życia, zdrowie oraz samopoczucie. W duchu tej inicjatywy powstała muzyczna akcja specjalna z utworem Pauliny Przybysz, który promuje sport w radosnej, tanecznej odsłonie.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Paulina Przybysz śpiewa w naszej piosence o tym, by poczuć się „lekko” – i nie chodzi wyłącznie o kilogramy. Tym utworem zapraszamy Polaków do odkrywania różnych form ruchu, dopasowanych do ich preferencji. Chcemy pokazać, że sport nie musi być próbą sił czy przykrym obowiązkiem, ale może stać się sposobem na przyjemne spędzenie czasu i lepsze zdrowie. Wierzymy, że regularna aktywność fizyczna wniesie do życia Polaków więcej radości, akceptacji i zadowolenia z siebie, a także pomoże skuteczniej radzić sobie ze stresem – mówi Daniel Biegaj,  dyrektor marketingu i e-commerce Benefit Systems Odział Fitness, odpowiedzialny za komunikację marketingową m.in. sieci fitness Zdrofit czy Yes2Move.com.

Kto może wziąć udział w akcji?

Wprowadzonej od początku listopada muzycznej akcji może wziąć udział każdy, kto chce być inspiracją dla innych w rozpoczęciu aktywnego stylu życia.

Co należy zrobić?

Wystarczy za pośrednictwem strony przygotujsie.medonet.pl wysłuchać utworu i wysłać wideo ze swoim tańcem nagranym na postawie zaproponowanej przez organizatorów, jednej z trzech wersji choreografii albo inną, dowolną formą aktywności fizycznej. Wybrane przez organizatorów filmy staną się częścią większego klipu, który będzie promował zdrowy styl życia i aktywność fizyczną wśród Polaków, pokazując jednocześnie, że ruch to radość, dobra forma i zdrowie.

Polacy potrzebują ruchu

Wyniki Narodowego Testu Zdrowia Polaków 2021 prowadzonego przez Medonet, wskazują, że w czasie pandemii Indeks Zdrowia Polaków spadł o 7 punktów procentowych. Pogorszyła się zarówno kondycja fizyczna, jak i psychiczna badanych.

– Aktywność fizyczna redukuje stres, poprawia krążenie krwi, obniża ciśnienie, sprzyja dotlenieniu organizmu, wzmacnia kości i stawy, reguluje przemianę materii – podkreśla dr Anna Zimny-Zając, redaktorka naczelna Medonet.pl. – Niestety, mimo że ruch jest jednym z najskuteczniejszych środków do długiego życia w zdrowiu, jak wskazał Narodowy Test Polaków 2021, aż 47 proc. dorosłych Polaków nie uprawia żadnego sportu! Mam nadzieję, że akcja #PrzygotujSię na swój ruch to zmieni i więcej osób sięgnie po tę jedną z najskuteczniejszych, najprzyjemniejszych i dostępnych wszystkim „terapii", czyli regularną aktywność fizyczną – dodaje dr Anna Zimny-Zając, redaktorka naczelna Medonet.pl

Znaczący wpływ ruchu na kondycję psychofizyczną potwierdzają m.in. użytkownicy klubów fitness Zdrofit, wśród których ponad 90 proc. wskazuje, że regularne ćwiczenia wspierają odporność organizmu, niwelują skutki siedzącego trybu pracy, a także minimalizują stres i przeciążenia psychiczne*.

Sieci fitness Benefit Systems i serwis Medonet wspólnie w ramach akcji #PrzygotujSię

–  Marki, które tworzą akcję łączy prozdrowotny kierunek. Wierzymy, że synergia potencjałów i wiedzy eksperckiej z różnych obszarów, stanie się ważnym elementem w budowaniu świadomości i zdrowego stylu życia Polaków w tym bardzo wymagającym czasie – podsumowuje Daniel Biegaj.

Akcja społeczna prowadzona jest w mediach tradycyjnych (prasa), jak i w internecie, w tym w social mediach marek Zdrofit, jak i Ringier Axel Springer Polska (Newsweek, Auto Świat, Przegląd Sportowy, Forbes Women, Fakt - Dobre Chwile), a także na Tik Tok. Dodatkowo, kampania Przygotuj się! widoczna jest w sieciach klubów należących do Benefit Systems, w tym sieci Zdrofit, na portalu Yes2Move.com, oferującym treningi sportowe online.

Za koncepcję kreatywną i nadzór nad realizacją kampanii odpowiada agencja European Business Dialogue. 

* Według Ankiety „Ruch to zdrowie”. Badanie zostało przeprowadzone wśród 1114 użytkowników klubów fitness metodą CAWI, w terminie 17–22.08.2021 r.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij