Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Powstał Zbiór Dobrych Praktyk Marketingu Afiliacyjnego

Zbiór Dobrych Praktyk marketingu afiliacyjnego jest prawdopodobnie pierwszym tak kompleksowym opracowaniem dotyczącym tej branży. Celem publikacji jest dostarczenie precyzyjnych reguł postępowania dla podmiotów operujących w obszarze programów partnerskich i marketingu afiliacyjnego.
O autorze
1 min czytania 2021-11-08

– Mamy nadzieję, że opracowane dobre praktyki staną się standardem dla branży i będą się do nich odwoływać wszystkie strony w przypadku pojawiania się problemów i spornych sytuacji. Dotychczas brakowało dokumentu, który systematyzowałby pojęcia z obszaru technologii, rozliczeń, sprzedaży czy nawet fraudu. Gorąco zachęcamy wydawców internetowych, sieci afiliacyjne, domy mediowe i reklamodawców do opierania swoich działań na dobrych praktykach zebranych w Zbiorze – mówi Paweł Kozorys, Szef Grupy Roboczej Afiliacja przy IAB Polska.

– Zbiór Dobrych Praktyk w obszarze marketingu afiliacyjnego powstał jako realizacja oczekiwań wszystkich uczestników rynku, chcących zadbać o jego dynamiczny i zbalansowany rozwój. Branża rozwija się bardzo dynamicznie, co potwierdza stale zwiększająca się liczba prowadzonych kampanii oraz skala generowanych przychodów. Brak standardów i ogólnie przyjętych zasad często powodował niepotrzebne utrudnienia, dlatego tym bardziej chciałbym podziękować przedstawicielkom i przedstawicielom firm: Bonnier Business Polska, Program Afiliacyjny eBrokerPartner (Rankomat.pl Sp. z o.o), Adtraction Polska, Inis (Digitree Group), PAYBACK Polska (Loyalty Partner), którzy stworzyli tak cenną dla rynku publikację – podkreśla Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska.

Nabór do Grupy Roboczej jest otwarty. Członkowie zespołu zapraszają do uczestnictwa podmioty, które chciałyby pracować nad popularyzacją marketingu afiliacyjnego. W planach na najbliższy czas Grupa ma projekt badawczy, którego celem będzie ustalenie wielkości afiliacji na tle branży internetowej i zbadanie jej udziału w rynku e-commerce.

Publikacja do pobrania jest pod adresem: www.iab.org.pl/aktualnosci/powstal-zbior-dobrych-praktyk-marketingu-afiliacyjnego.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj