Powstał Zbiór Dobrych Praktyk Marketingu Afiliacyjnego

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Powstał Zbiór Dobrych Praktyk Marketingu Afiliacyjnego

Zbiór Dobrych Praktyk marketingu afiliacyjnego jest prawdopodobnie pierwszym tak kompleksowym opracowaniem dotyczącym tej branży. Celem publikacji jest dostarczenie precyzyjnych reguł postępowania dla podmiotów operujących w obszarze programów partnerskich i marketingu afiliacyjnego.

– Mamy nadzieję, że opracowane dobre praktyki staną się standardem dla branży i będą się do nich odwoływać wszystkie strony w przypadku pojawiania się problemów i spornych sytuacji. Dotychczas brakowało dokumentu, który systematyzowałby pojęcia z obszaru technologii, rozliczeń, sprzedaży czy nawet fraudu. Gorąco zachęcamy wydawców internetowych, sieci afiliacyjne, domy mediowe i reklamodawców do opierania swoich działań na dobrych praktykach zebranych w Zbiorze – mówi Paweł Kozorys, Szef Grupy Roboczej Afiliacja przy IAB Polska.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Zbiór Dobrych Praktyk w obszarze marketingu afiliacyjnego powstał jako realizacja oczekiwań wszystkich uczestników rynku, chcących zadbać o jego dynamiczny i zbalansowany rozwój. Branża rozwija się bardzo dynamicznie, co potwierdza stale zwiększająca się liczba prowadzonych kampanii oraz skala generowanych przychodów. Brak standardów i ogólnie przyjętych zasad często powodował niepotrzebne utrudnienia, dlatego tym bardziej chciałbym podziękować przedstawicielkom i przedstawicielom firm: Bonnier Business Polska, Program Afiliacyjny eBrokerPartner (Rankomat.pl Sp. z o.o), Adtraction Polska, Inis (Digitree Group), PAYBACK Polska (Loyalty Partner), którzy stworzyli tak cenną dla rynku publikację – podkreśla Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska.

Nabór do Grupy Roboczej jest otwarty. Członkowie zespołu zapraszają do uczestnictwa podmioty, które chciałyby pracować nad popularyzacją marketingu afiliacyjnego. W planach na najbliższy czas Grupa ma projekt badawczy, którego celem będzie ustalenie wielkości afiliacji na tle branży internetowej i zbadanie jej udziału w rynku e-commerce.

Publikacja do pobrania jest pod adresem: www.iab.org.pl/aktualnosci/powstal-zbior-dobrych-praktyk-marketingu-afiliacyjnego.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij