YOC uruchamia innowacyjną kampanię AR dla BSH

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
YOC uruchamia innowacyjną kampanię AR dla BSH

We wrześniu YOC Poland, firma specjalizująca się technologiach reklamowych (AdTech), przy współpracy z domem mediowym OMD uruchomiła pierwszą na polskim rynku kampanię reklamową wykorzystującą moduł rozszerzonej rzeczywistości (AR) z obiektem 3D w kreacji emitowanej na mobilnych stronach WWW.

Dzięki zaawansowanej technologii, użytkownicy, łącząc się z aparatem telefonu w kreacji, mają możliwość umieszczenia ekspresu do kawy Siemens EQ.500 w rzeczywistej przestrzeni. Rozszerzona rzeczywistość pozwala na sprawdzenie, czy dany produkt pasuje do wystroju pomieszczenia i jest w nim wizualnie atrakcyjny przed zakupem i bez wychodzenia z domu.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Zdajemy sobie sprawę, że istnieją już narzędzia korzystające z rozszerzonej rzeczywistości, ale dotychczas sprowadzały się one wyłącznie do nakładek i filtrów w popularnych platformach społecznościowych. Rozwiązanie, które wprowadziliśmy w kreacji dla marki Siemens, nie tylko pozwala wyjść poza mury social media, ale przede wszystkim, dzięki połączeniu z aparatem w telefonie, umożliwia użytkownikowi umiejscowienie wirtualnego przedmiotu w rzeczywistej przestrzeni. Uważamy, że dzięki swojej interaktywności, takie produkty reklamowe idealnie sprawdzają się w komunikacji marketingowej w Internecie, czyli świecie, gdzie liczy się przede wszystkim umiejętność przyciągnięcia uwagi. Co więcej, nasza technologia zapewnia klientom osiągnięcie także ponadprzeciętnych wyników kampanii w zakresie viewability, brand safety i niemal 100% gwarancji braku fraudów – potwierdza to przyznany nam przez IAB złoty znak jakości QUALID – mówi Sylwia Kaska, szefowa sprzedaży w polskim oddziale YOC.

Innowacyjny charakter kampanii miał również znaczenie dla OMD przy planowaniu aktywności digital dla marki Siemens.

– Na etapie planowania kampanii zadaliśmy sobie pytanie, jak jeszcze możemy dodatkowo wyróżnić się w komunikacji wśród silnej konkurencji, w której marki niejednokrotnie zaczynając od sprzedaży kawy ziarnistej mogą być bardziej kojarzone z kawą niż niemiecka marka sprzętu gospodarstwa domowego od lat charakteryzującego się wysoką jakością? Otóż odpowiedź stanowi adekwatny do potrzeby komunikat przedstawiony w innowacyjnej kreacji dedykowanej kanałowi mobilnemu. Szukając kolejnych punktów styku z konsumentem w interesującej nas grupie celowej zdecydowaliśmy się nie tylko zaprezentować, ale również pozwolić użytkownikowi dopasować do wystroju ekspres Siemens EQ.500  w możliwie najbardziej pożądanym  przez nas miejscu czyli w jego domu – komentuje Paweł Zieliński, digital manager w OMD.

Kampania trwa do końca października 2021, emisja realizowana jest w całości przy wykorzystaniu technologii YOC Poland.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij