Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

PUMA mówi o siostrzeństwie w kampanii She Moves Us

W spocie video lokalnej kampanii PUMA SHE MOVES US z udziałem ambasadorki marki, Joanny Jędrzejczyk, został poruszony temat siostrzeństwa. Marka przygotowała także Q&A z polską zawodniczką MMA.
O autorze
1 min czytania 2021-11-09

Kampania SHE MOVES US porusza tematykę siostrzanej miłości. Opowiedz, co oznacza dla Ciebie bycie siostrą.

To przede wszystkim oddanie, ogromna wrażliwość i chęć niesienia pomocy. Jestem szczęściarą, bo mam dwie siostry, ale moje przyjaciółki są również moimi siostrami. Tak naprawdę mogą nimi być wszystkie kobiety, które spotykamy na naszej drodze. Chodzi o wsparcie i bycie otwartą na drugą osobę.

Jedną z wartości, które przekazuje kampania SHE MOVES US jest bycie obecną. Opowiesz, w jaki sposób można to osiągnąć?

Poświęcając się innym – fizycznie lub po prostu oddając komuś swój czas. Bycie obecną to rzeczy, które są nienamacalne, których nie można kupić. To właśnie ten czas, to spojrzenie, ten dotyk, ta bliskość. I to właśnie daje największe wsparcie innym siostrom oraz moc do działania. Dewiza SHE MOVES US to właśnie poruszenie do działania, ale też przede wszystkim bliskość, czyli to, czego w tych czasach najbardziej potrzebujemy.

Czy siostrzeństwo przekłada się na inne sfery Twojego życia?

Siostrzeństwo przekłada się na relacje z innymi kobietami. Przyjaciółki, a nawet często obce kobiety są dla nas siostrami. To właśnie one wyciągną do nas pomocną dłoń, nawet kiedy cały świat będzie przeciwko nam.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jaką funkcję pełnią kampanie takie jak SHE MOVES US i czy według Ciebie są one istotne w dzisiejszych czasach?

Ta kampania pełni bardzo ważną rolę i bardzo się cieszę, że mogę być jej częścią po raz kolejny. Uważam, że powinnyśmy się wzajemnie uskrzydlać jako kobiety. Pomimo, że jestem w sporcie zdominowanym przez mężczyzn, to nie zdawałam sobie sprawy z nierówności płac czy różnicy w traktowaniu kobiet i mężczyzn w miejscach pracy. Uważam, że należy poruszać te kwestie i mówić kobietom, że mogą osiągnąć sukces, być silne i dominować w wielu dziedzinach. Takie kampanie są świetnym sposobem na mówienie o tym na głos.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Czy myślisz, że wartości związane z siostrzeństwem można zamknąć w jakimś kodeksie? Powiedzieć, że istnieje coś takiego jak kodeks dziewczyn? Nawet jeśli nie jesteś dla kogoś rodzoną siostrą, możesz się nią dla kogoś poniekąd stać.

Można, choć nie musimy zamykać tego w jakichś ramach. Należy pamiętać jednak, że to przede wszystkim oddanie, wrażliwość, umiejętność słuchania oraz próba zrozumienia drugiej kobiety.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się