Event składał się z dwóch części: merytorycznej oraz rozrywkowej. Scenariusz obu angażował widzów we wspólnej zabawie, której koncepcja nawiązywała do kultowego teleturnieju „Koło Fortuny”. Widzowie mieli za zadanie odgadnąć hasło, którego litery ukryte były w poszczególnych częściach scenariusza.
– Największym wyzwaniem tego eventu, jak wielu spotkań online, było zbudowanie zaangażowania wśród uczestników. Na bazie naszego bogatego doświadczenia w realizacji spotkań online, udało nam się wypracować wciągający scenariusz pozwalający na aktywny udział widzów – mówi Alicja Małecka, senior creative w endorfina events.
Zobacz również
– Poprzez czat oraz specjalny numer telefonu kontaktowały się z nami setki uczestników spotkania, a wydarzenie odniosło niewątpliwy sukces. Nowatorskie podejście scenariuszowe dopełniły świeże rozwiązania realizatorskie, które co więcej, nadały spotkaniu dynamiki i odróżniły tę edycję od poprzedniej – dodaje prowadzący spotkanie Tomasz Cieślak, Kierownik Działu Komunikacji Wewnętrznej Rossmann Polska.
Zespół endorfina events odpowiadał za przygotowanie koncepcji, produkcję oraz reżyserię spotkania.
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
Słuchaj podcastu NowyMarketing