TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Druga edycja wydarzenia „Rossmann to My” w digitalu

20 października odbyła się druga edycja wydarzenia „Rossmann to My”. Event został przeprowadzony w formie online, transmitowany do blisko 5 tys. widzów. Kreatywna koncepcja eventu opierała się na inspiracji kultowym, telewizyjnym „Kołem Fortuny”.
O autorze
1 min czytania 2021-11-09

Event składał się z dwóch części: merytorycznej oraz rozrywkowej. Scenariusz obu angażował widzów we wspólnej zabawie, której koncepcja nawiązywała do kultowego teleturnieju „Koło Fortuny”. Widzowie mieli za zadanie odgadnąć hasło, którego litery ukryte były w poszczególnych częściach scenariusza.

– Największym wyzwaniem tego eventu, jak wielu spotkań online, było zbudowanie zaangażowania wśród uczestników. Na bazie naszego bogatego doświadczenia w realizacji spotkań online, udało nam się wypracować wciągający scenariusz pozwalający na aktywny udział widzów – mówi Alicja Małecka, senior creative w endorfina events.

– Poprzez czat oraz specjalny numer telefonu kontaktowały się z nami setki uczestników spotkania, a wydarzenie odniosło niewątpliwy sukces. Nowatorskie podejście scenariuszowe dopełniły świeże rozwiązania realizatorskie, które co więcej, nadały spotkaniu dynamiki i odróżniły tę edycję od poprzedniej – dodaje prowadzący spotkanie Tomasz Cieślak, Kierownik Działu Komunikacji Wewnętrznej Rossmann Polska.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zespół endorfina events odpowiadał za przygotowanie koncepcji, produkcję oraz reżyserię spotkania.

Słuchaj podcastu NowyMarketing