Druga edycja wydarzenia „Rossmann to My” w digitalu

20 października odbyła się druga edycja wydarzenia „Rossmann to My”. Event został przeprowadzony w formie online, transmitowany do blisko 5 tys. widzów. Kreatywna koncepcja eventu opierała się na inspiracji kultowym, telewizyjnym „Kołem Fortuny”.
O autorze
1 min czytania 2021-11-09

Event składał się z dwóch części: merytorycznej oraz rozrywkowej. Scenariusz obu angażował widzów we wspólnej zabawie, której koncepcja nawiązywała do kultowego teleturnieju „Koło Fortuny”. Widzowie mieli za zadanie odgadnąć hasło, którego litery ukryte były w poszczególnych częściach scenariusza.

– Największym wyzwaniem tego eventu, jak wielu spotkań online, było zbudowanie zaangażowania wśród uczestników. Na bazie naszego bogatego doświadczenia w realizacji spotkań online, udało nam się wypracować wciągający scenariusz pozwalający na aktywny udział widzów – mówi Alicja Małecka, senior creative w endorfina events.

– Poprzez czat oraz specjalny numer telefonu kontaktowały się z nami setki uczestników spotkania, a wydarzenie odniosło niewątpliwy sukces. Nowatorskie podejście scenariuszowe dopełniły świeże rozwiązania realizatorskie, które co więcej, nadały spotkaniu dynamiki i odróżniły tę edycję od poprzedniej – dodaje prowadzący spotkanie Tomasz Cieślak, Kierownik Działu Komunikacji Wewnętrznej Rossmann Polska.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zespół endorfina events odpowiadał za przygotowanie koncepcji, produkcję oraz reżyserię spotkania.

Słuchaj podcastu NowyMarketing