Think Kong przejęło obsługe kanałów Douwe Egberts w wyniku konkursu ofert.
W zakres działalności agencji wchodzi kreowanie i realizacja długofalowej koncepcji komunikacji, budowanie relacji z fanami marki, tworzenie konkursów konsumenckich, a także bieżąca obsługa fanpage na Facebooku.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Z ramienia agencji projekt koordynuje senior social media consultant Kinga Nurska przy wsparciu client service director, Anity Wojtaś–Jakubowskiej,.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024