PUMA wystartowała z 2. odsłoną kampanii She Moves z udziałem Joanny Jędrzejczyk

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
PUMA wystartowała z 2. odsłoną kampanii She Moves z udziałem Joanny Jędrzejczyk

Sportowa marka PUMA powraca z kontynuacją kampanii SHE MOVES US, prezentując najnowszy video manifest z udziałem ambasadorki marki – Joanny Jędrzejczyk. Kolejna odsłona opowiada o istocie bycia siostrą, czyli osobą, która wspiera, jest towarzyszem przygód, inspiruje, troszczy się.

Do najnowszej kampanii SHE MOVES US marka PUMA zaprosiła dwie siostry – Polę i Milę oraz lokalną ambasadorkę Joannę Jędrzejczyk. Spot wideo mówi o kodeksie sióstr, przedstawionym za pośrednictwem historii nastoletnich dziewczynek, które w swoich codziennych czynnościach starają się być jak ich największa idolka, Joanna. Obserwujemy, jak wspólnie stawiają czoła wyzwaniom dnia codziennego. Za pomocą prostych gestów – jazda na rowerze bez trzymanki, dzielenie się kanapką – pokazują one odwagę, wzajemne wsparcie oraz to, co oznacza bycie tuż obok, bycie siostrą.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Poprzez pryzmat relacji dziewczynek, spot podkreśla istotę niewielkich czynów, które napędzane są troską i siostrzanym uczuciem oraz pomaga dostrzec je w naszym życiu codziennym. Narratorką, a zarazem obserwatorką historii jest Joanna Jędrzejczyk. Materiał dostępny jest do obejrzenia tutaj.

Autorem koncepcji kampanii oraz spotu jest agencja high&, która odpowiada również za jej realizację, przebieg a także produkcję sesji fotograficznej oraz video. Reżyserią spotu zajęli się Helena Ganjalyan & Bartosz Szpak, a postprodukcję wykonało studio MIŁO. Działania PR w ramach kampanii prowadzi agencja teal. Dom mediowy HAVAS odpowiada za planowanie i zakup mediów.

SHE MOVES US to długoterminowa globalna platforma marki PUMA, która ma na celu umacniać w kobietach solidarność oraz pewność siebie. Za pośrednictwem swoich ambasadorek, m.in.: Dua Lipy, Cary Delevingne czy Winnie Harlow, marka opowiada historię inspirujących kobiet z całego świata.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij