Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

PUMA wystartowała z 2. odsłoną kampanii She Moves z udziałem Joanny Jędrzejczyk

Sportowa marka PUMA powraca z kontynuacją kampanii SHE MOVES US, prezentując najnowszy video manifest z udziałem ambasadorki marki – Joanny Jędrzejczyk. Kolejna odsłona opowiada o istocie bycia siostrą, czyli osobą, która wspiera, jest towarzyszem przygód, inspiruje, troszczy się.
O autorze
1 min czytania 2021-11-10

Do najnowszej kampanii SHE MOVES US marka PUMA zaprosiła dwie siostry – Polę i Milę oraz lokalną ambasadorkę Joannę Jędrzejczyk. Spot wideo mówi o kodeksie sióstr, przedstawionym za pośrednictwem historii nastoletnich dziewczynek, które w swoich codziennych czynnościach starają się być jak ich największa idolka, Joanna. Obserwujemy, jak wspólnie stawiają czoła wyzwaniom dnia codziennego. Za pomocą prostych gestów – jazda na rowerze bez trzymanki, dzielenie się kanapką – pokazują one odwagę, wzajemne wsparcie oraz to, co oznacza bycie tuż obok, bycie siostrą.

Poprzez pryzmat relacji dziewczynek, spot podkreśla istotę niewielkich czynów, które napędzane są troską i siostrzanym uczuciem oraz pomaga dostrzec je w naszym życiu codziennym. Narratorką, a zarazem obserwatorką historii jest Joanna Jędrzejczyk. Materiał dostępny jest do obejrzenia tutaj.

Autorem koncepcji kampanii oraz spotu jest agencja high&, która odpowiada również za jej realizację, przebieg a także produkcję sesji fotograficznej oraz video. Reżyserią spotu zajęli się Helena Ganjalyan & Bartosz Szpak, a postprodukcję wykonało studio MIŁO. Działania PR w ramach kampanii prowadzi agencja teal. Dom mediowy HAVAS odpowiada za planowanie i zakup mediów.

SHE MOVES US to długoterminowa globalna platforma marki PUMA, która ma na celu umacniać w kobietach solidarność oraz pewność siebie. Za pośrednictwem swoich ambasadorek, m.in.: Dua Lipy, Cary Delevingne czy Winnie Harlow, marka opowiada historię inspirujących kobiet z całego świata.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj