Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Olga Kazimierczak szefową Xaxis w Polsce, Agata Pospiszył w nowej roli w GroupM

Olga Kazimierczak została szefową Xaxis, wyspecjalizowanej w programmatic i performance marki GroupM. Agata Pospiszył, która wcześniej pełniła tę funkcję, rozwija teraz produkt i narzędzia Xaxis w Polsce oraz na rynkach regionu.
O autorze
1 min czytania 2021-11-15

Olga Kazimierczak została nową szefową Xaxis w Polsce. Pokieruje specjalistyczną marką GroupM oferującą rozliczane w modelach efektywnościowych usługi z zakresu reklamy programmatic oraz performance marketingu. Olga Kazimierczak jest z GroupM i Xaxis związana od 7 lat, ostatnio zarządzała zespołem operacyjnym Xaxis. Wcześniej pracowała w strukturach IPG. Olga ma doświadczenie zarówno w obsłudze reklamodawców, jak i rozwijaniu specjalistycznych usług digital-marketingowych wykorzysujących zaawansowane rozwiązania technologiczne.

Awans Olgi Kazimierczak jest następstwem objęcia nowej roli przez Agatę Pospiszył, dotychczasowej szefowej marki Xaxis w Polsce. Agata zarządzała Xaxis od 2017 roku, a współtworzyła tę strukturę od 2011 roku, gdy dołączyła do GroupM. Z rynkiem reklamy jest związana od blisko 13 lat, wcześniej m.in. w Instytucie Monitorowania Mediów czy krótko w Starcomie. Agata Pospiszył w nowej roli w GroupM ma wykorzystać szeroką wiedzę ekspercką z zakresu programmatic i performance na rzecz tworzenia nowych produktów w ramach Xaxis. Skupi się m.in. na wspieraniu rozwoju CoPilot, nowych możliwościach targetowania w rzeczywistości post-cookie czy usługach łączących zakup digitalu i mediów offline w oparciu o wspólne szacowanie ich zasięgów. Agata Pospiszył będzie te zadania realizowała w Polsce oraz na rynkach regionu, gdzie ma wspierać powstawanie lub rozwój marki Xaxis w ramach GroupM.