Po Amsterdamie, Londynie, Nowym Jorku, Los Angeles, Tokio i Berlinie, globalna agencja muzyczna MassiveMusic otwiera siódme biuro w Warszawie. Znana z kreatywności, skutecznych strategii oraz wydarzeń muzycznych dla najbardziej znanych na świecie marek, zaoferuje klientom i agencjom w Europie Środkowo-Wschodniej swoje doświadczenie w zakresie tworzenia tożsamości dźwiękowej marek. Podejście to zakłada wykorzystanie muzyki dla uzyskania przewagi konkurencyjnej, otwiera też wiele możliwości wzmocnienia i rozszerzenia ich komunikacji o nowe, angażujące konsumentów miejsca.
MassiveMusic proponuje markom poszukiwanie i tworzenie oryginalnego brzmienia – od logo dźwiękowego, przez muzykę do reklam, komunikacji cyfrowej czy wymyślanie kreatywnych sposobów na partnerstwo ze światem muzycznym, a co ważne ma doświadczenie nie tylko w muzyce, ale także w marketingu marki. Po dołączeniu Warszawy, MassiveMusic otwiera się na nowe pomysły jak muzyka może komunikować brand, produkt czy wizję kreatywną. Stawia na współpracę z lokalnymi talentami i chce wzmocnić ich obecność na globalnej scenie muzycznej.
Zobacz również
Zespół prowadzony przez Michała Krajewskiego, executive creative directora w MassiveMusic Warsaw, składa się z doświadczonych twórców muzycznych, producentów, superwizorów muzycznych i strategów reklamowych. Wszyscy pracowali z klientami, sieciowymi i niezależnymi agencjami w regionie CEE i poza nim. Realizowali setki projektów i zostali docenieni w konkursach, takich jak KTR czy Music and Sound Awards. Dzięki temu, mogą zaoferować unikalne know-how dla polskiego rynku, łącząc kreatywne myślenie lokalnego zespołu ze strategią globalnej agencji muzycznej.
– Połączenie sił z wiodącym zespołem agencji muzycznej pracującej dla marek i ich agencji, który jak my kocha muzykę, to wspaniały i ważny, rozwojowy krok dla MassiveMusic. Ponadto Polska, a w szczególności Warszawa, to tygiel światowej klasy kreatywności, jak również jeden z najważniejszych ośrodków usług biznesowych w Europie Środkowo-Wschodniej. Wierzymy, że razem z Michałem, ambitnym i utalentowanym dyrektorem kreatywnym pomożemy wielu lokalnym markom znaleźć unikalne brzmienie i nowe połączenie z konsumentami – mówi Hans Brouwer, CEO i założyciel MassiveMusic.
– Muzyka jest dziś częścią życia wielu ludzi w każdym wieku, w każdej strefie geograficznej. Konsumenci od zawsze rozpoznawali marki po logo lub opakowaniu, ale teraz, w rozwijającym się cyfrowym świecie audio, muszą rozpoznawać marki słuchem. Angażujemy się w znacznie mocniej w treści audio w podcastach, audiobookach i słuchanie streamingowanej muzyki, mamy też coraz więcej urządzeń sterowanych głosem. Myślenie o audio stało się strategicznym celem dla marek. Większość z nich wciąż jednak szuka sposobu jak wykorzystać siłę muzyki w swojej strategii. Dołączamy do najlepszej agencji muzycznej na świecie, która jako jedna z niewielu jeśli nie jedyna, może zapewnić wiele rozwiązań, których potrzebują marki i agencje Nie możemy się doczekać by podzielić tym doświadczeniem w pracy dla lokalnych klientów – podkreśla Michał Krajewski, executive creative director w MassiveMusic Warsaw.
#PrzeglądTygodnia [09-15.09.2025]: minimalizm w kampanii OOH Braci Sadowników, fundacja Igi Świątek, Grupa Arche na rzecz demografii
Massive Music od 20 lat pomaga markom być skuteczniejszym dzięki muzyce. Na początku roku została przejęta przez Songtradr, największą na świecie platformę licencjonowania muzyki B2B. W efekcie, MassiveMusic od czerwca 2021 roku nadzoruje dział B2B usług muzycznych Songtradr, łącząc najnowocześniejsze ekspertyzę licencjonowania muzyki z tworzeniem najlepszej muzyki i strategii na zamówienie dla marek i agencji.
Słuchaj podcastu NowyMarketing