Kolejna edycja DIMAQ Voice już 30 listopada

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Kolejna edycja DIMAQ Voice już 30 listopada

Ostatnie tegoroczne spotkanie DIMAQ Voice Online odbędzie się już 30 listopada, w godzinach 15:00-16:40. Podczas wydarzenia wysłuchamy trzech prelekcji, a ich tematami będą: viewability, definiowanie grup docelowych w kampaniach oraz kompetencje miękkie i samorozwój.

Prelekcja I, godz. 15:05

„Osobista i biznesowa transformacja rozwoju kompetencji miękkich, na miarę Człowieka XXI wieku”: Mariola Anoszczenko, coach w nurcie ICF, wykorzystująca metodykę Design Thinking, Pills of Skills; Tomek Wróblewski , praktyk i trener w obszarach przywództwa, sprzedaży i marketingu, Pills of Skills.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Praca nad kompetencjami miękkimi to ważny element samorozwoju, ale czy zastanawiałaś/eś się co to właściwie oznacza bezpośrednio dla Ciebie – w świecie marketingu? Co jeżeli kompetencje miękkie odpowiadają za jakość życia i siłę biznesu? Czego potrzebujesz w XXI wieku,  czemu powinnaś/eś się poprzyglądać? Co jeżeli łamanie schematów pobudza kreatywność? Na DIMAQ Voice pokażemy, jak wejść w świat rozwoju kompetencji miękkich oczami praktyków z Pills of Skills i jaką rolę pełnią one w świadomym samodoskonaleniu.

Prelekcja II, godz. 15:45

„Kto kupuje kuloty – czy metryka ma jeszcze znaczenie?”:  Lucyna Koba, senior business development manager, RTB House. 

Żyjemy w czasach, w których demografia przestała być głównym determinantem zachowań zakupowych. Kult zdrowia i młodości powoduje, że klientami sieciówek short-fashion stają się zarówno matki, jak i córki, a maratony biegają 80- i 100-latkowie. W czasie prezentacji Lucyna Koba z RTB House przedstawi podejście do definiowania grup docelowych w kampaniach i pokaże przykłady dlaczego w komunikacji marketingowej nie warto się ograniczać.

Z tej prezentacji dowiesz się:

  • Jakie są aktualne trendy zachowań konsumenckich?
  • Co to jest mentalna dostępność produktu i jaki pogląd na targetowanie kampanii miał Byron Sharp?
  • Jakie są przykłady nieintuicyjnych zachowań w konsumpcji mediów i produktów?
  • Po co nam w kampanii grupa celowa?
  • Jakie są plusy i minusy alternatywnego podejścia do grupy docelowej?

Prelekcja III, godz. 16:15

„Viewability – ewolucja ku Autentycznej Odsłonie”: Hubert Świtalski, Regional Manager CEE, Meetrics

Widoczność reklamy stanowi podstawowy czynnik, od którego zaczynamy mówić o skuteczności kampanii digitalowej, lecz to dopiero początek drogi do autentycznej odsłony i właściwego pomiaru, na który składa się wiele wskaźników. Gdzie teraz byłaby reklama cyfrowa, gdyby nie rozwój metodologii jej pomiaru w szerszym kontekście? W trakcie prezentacji poznamy genezę pomiaru jakości, zobaczymy jak ewoluował wraz ze zmianami, które przechodził internet na przestrzeni lat. Odbędziemy podróż od pierwszej zmierzonej widzialnej odsłony, poprzez kamienie milowe związane z ustanowieniem standardów viewability w Polsce, aż po pomiar innych faktorów, jak adfraud i brand safety. Na koniec dowiemy się, jak ważną rolę pełni jakość pomiaru w rozwoju branży marketingu cyfrowego i jakie stoją przed nami wyzwania. 

Czego dowiesz się z tej prezentacji?

  • Co oznacza „autentyczna odsłona” i jakie wskaźniki wchodzą w skład jej pomiaru?
  • Jakie były początki pomiaru reklamy w Polsce?
  • Jakie trendy obserwujemy na polskim rynku przez ostatnie kilka lat?
  • Jakie są kluczowe i niezbędne działania dążące do jeszcze lepszego zadbania o jakość produktu reklamowego?
  • Jakie standardy oferuje branża w celu ułatwienia poprawy jakości reklamy?
  • Jakie są aktualne wyzwania w zakresie pomiaru i poprawy jakości na polskim rynku i jak się z nimi mierzyć?

Akredytacja DIMAQ

Posiadacze certyfikatów DIMAQ za udział w wydarzeniu otrzymują od 5 do 7 punktów recertyfikacyjnych. Szczegóły punktacji dla Uczestnika i Prelegenta znajdują się stronie: dimaq.pl/dimaq-voice-online. Link do bezpłatnej rejestracji jest TU. Bądź na bieżąco z DIMAQ Voice! Dołącz do wydarzenia na Facebooku.

Zostań prelegentem DV Online

Nieustannie przyjmujemy zgłoszenia od osób, które chcą spróbować swoich sił jako prelegent/ka podczas DV Online. Jeśli masz ciekawy temat, którym chciałbyś/abyś podzielić się z naszą widownią nie zwlekaj, wyślij zgłoszenie wypełniając krótki formularz i zarezerwuj swój termin w nowym roku! Co możesz zyskać będąc prelegentem DIMAQ Voice?

  • Jeśli jesteś posiadaczem certyfikatu DIMAQ, możesz zdobyć nawet 40 pkt recertyfikacyjnych (25 gwarantowane, dodatkowo do 15 pkt w zależności od ocen publiczności)
  • Wzmocnisz swój ekspercki wizerunek
  • Zaprezentujesz ciekawe rozwiązania/case’y swojej firmy

Aby zostać prelegentem DIMAQ Voice nie musisz posiadać certyfikatu DIMAQ. Jeśli Twoja prezentacja będzie oryginalna i spełni określone wymagania merytoryczne, na pewno odezwiemy się w celu omówienia szczegółów i zaplanowania dogodnego terminu wystąpienia.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij