Comfitura dla SodaStream w digital i social media

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Comfitura dla SodaStream w digital i social media

Agencja interaktywna Comfitura wygrała przetarg na kompleksową obsługę SodaStream w zakresie digital i social media. Umowa została zawarta na czas nieokreślony.

SodaStream jest marką ekspresów do napojów gazowanych - urządzeń do samodzielnego nasycania wody dwutlenkiem węgla, który pozwala na przygotowanie gazowanej wody lub napoju smakowego (po dodaniu syropu). Comfitura w ramach współpracy będzie odpowiedzialna za działania digitalowe dla SodaStream, w tym również za przygotowanie oraz realizację działań komunikacyjnych i reklamowych w Internecie, a także za obecność produktów marki w mediach społecznościowych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Dystrybutor ekspresów SodaStream powierzył nam realizację działań interaktywnych w obszarze promocji i komunikacji marki, jednak obecnie bardzo intensywnie pracujemy też nad projektami, które zapewnią dostępność produktów i akcesoriów SodaStream w nowoczesnych kanałach sprzedaży, m.in. w największych sklepach internetowych – mówi Paweł Świerszcz, dyrektor zarządzający w agencji Comfitura.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij