Wideo skierowane do młodych odbiorców pojawi się przede wszystkim w przestrzeni digitalowej, w tym na TikToku. Producent gry, firma Wargaming, planuje działania promocyjne z zaangażowaniem czołowych postaci tej platformy. Oprócz tego w wybranych rozgłośniach radiowych pojawią się również spoty w wersji audio. Film został wyprodukowany na przez Papaya Films. Za jego reżyserię odpowiada Arkadiusz Nowakowski.
World of Tanks to jedna z najpopularniejszych gier online w Polsce i na świecie. Jego twórcy odnotowali już ponad 160 mln instalacji. Na polskim rynku fenomen wirtualnych czołgów sprawdziło 4,6 mln graczy.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024