Utwór „Deszcze niespokojne” w kampanii promocyjnej gry World of Tanks

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Utwór „Deszcze niespokojne” w kampanii promocyjnej gry World of Tanks

Kampanię promocyjną gry oparto na teledyskowym spocie do nowej wersji utworu „Deszcze Niespokojne” z serialu „Czterej pancerni i pies”.

Wideo skierowane do młodych odbiorców pojawi się przede wszystkim w przestrzeni digitalowej, w tym na TikToku. Producent gry, firma Wargaming, planuje działania promocyjne z zaangażowaniem czołowych postaci tej platformy. Oprócz tego w wybranych rozgłośniach radiowych pojawią się również spoty w wersji audio. Film został wyprodukowany na przez Papaya Films. Za jego reżyserię odpowiada Arkadiusz Nowakowski.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

World of Tanks to jedna z najpopularniejszych gier online w Polsce i na świecie. Jego twórcy odnotowali już ponad 160 mln instalacji. Na polskim rynku fenomen wirtualnych czołgów sprawdziło 4,6 mln graczy.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij