„Ciągle kwitnę, zamiast zrywać”, czyli globalna inicjatywa marki Converse

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
„Ciągle kwitnę, zamiast zrywać”, czyli globalna inicjatywa marki Converse

Converse All Stars zachęca do wiary we własne możliwości i wyrażania siebie poprzez to, co już posiadamy. Akcja „Ciągle kwitnę, zamiast zrywać” została stworzona we współpracy z grupą inspirujących przedstawicieli generacji Z (All Stars) i skupia się wokół pozytywnych przemian.

All Starsi to zespół młodych i kreatywnych ludzi współpracujących z marką Converse, którzy dzięki swoim działaniom inspirują i zmieniają świat wokół siebie. W tym roku tematem, który zdominował ich debatę, a w konsekwencji stał się motywem przewodnim polskiej edycji Create Next, jest nieustający rozwój i dążenie do bycia sobą. „Ciągle kwitnę, zamiast zrywać” – tym manifestem All Starsi chcą inspirować do samorozwoju we własnym tempie i wyzbycia się strachu przed pokazaniem prawdziwego ja, przełamywania schematów i do innowacyjnego tworzenia na swoich zasadach. All Stars podkreślają, że już teraz każdy z nas ma wszystko, czego potrzebuje, aby działać i wyrażać siebie – czasem tylko wystarczy to, co już posiadamy.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Grupa All Stars posługuje się różnymi środkami przekazu, aby dotrzeć do jak najszerszej grupy odbiorców, inspirować ludzi i rozpoczynać dyskusję na ważne społecznie tematy. Polskiej edycji Create Next towarzyszy „interaktywny” mural stworzony we współpracy z polskim twórcą street art – Noriakim oraz wirtualna wystawa fotograficzna zorganizowana wspólnie z Karolem Grygorukiem, do której dostęp jest możliwy wyłącznie przy użyciu filtra na IG @converse.polska i skierowaniu go na mural. Wraz z Kasią Golą – specjalistką fashion tech – z grupy GeekGoesChick powstał również dystrybuowany digitalowo zin.

– Artykuły do zina to wyjątkowe dzieła, wyjątkowych osób. Każdy z nich to nie tylko zbiór ciekawych porad czy opinii – popartych merytorycznymi argumentami. To też manifest różnych osobowości: Ani, Weroniki, Zuzi, Rozalii i Mikołaja, których łączy to, że mają pomysły i umiejętności do realizacji projektów, mających środowisko naturalne w swoim centrum. Oni wiedzą, że mogą zmieniać świat i to robią – mówi Kasia Gola.

Mentorzy, którzy wsparli All Starsów w pracy nad materiałami w polskiej edycji Create Next, nie tylko nadzorowali prowadzone projekty, ale przede wszystkim inspirowali cały zespół. Celem akcji i łączenia talentów jest pokazanie, że każde, nawet najmniejsze działanie czyni różnicę. Według Kasi Goli Create Next to przede wszystkim platforma do budowania wspólnego świata w takim kształcie, jakim my chcemy, żeby wyglądał. To przestrzeń dla młodych, którzy dzięki różnym narzędziom mają szansę pokazać, co jest dla nich ważne i jakie mają pragnienia względem swojej przyszłości i otaczającej ich rzeczywistości.

Noriaki mówi, że powstałe dzieła ocenia bardzo pozytywnie i jest zadowolony z ostatecznego rezultatu na ścianie. Cieszy go, że udało się nawiązać do historii sztuki, zmusić widza do myślenia, trochę się z nim zabawić i zaprosić do wspólnego tworzenia muralu. Jego zdaniem jest czysty kompozycyjnie, kolorowy, miło na niego się patrzy i jak na mural komercyjny jest smaczny. Jak podkreśla, bardzo mu zależało, żeby nie pogubić się między artyzmem a reklamą.

Murale można zobaczyć w dwóch znanych warszawskich miejscach: ul. Parkingowa 21 oraz Smolna 15. Ukryta jest w nich wystawa fotograficzna i zin.

Za strategię, produkcję contentu kampanijnego oraz komunikację w kanałach digital jest odpowiedzialna agencja na_ty, a za współpracę z influencerami i działania PR odpowiada The ICON Agency.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij