Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Briju udostępnia wirtualną przymierzalnię biżuterii

Briju, polska firma jubilerska, przygotowała aplikację umożliwiającą mierzenie biżuterii. Moduł Briju JewelARy to wirtualny salon jubilerski wykorzystujący technologię rozszerzonej rzeczywistości (AR).
O autorze
1 min czytania 2021-11-22

Briju to aplikacja do mierzenia biżuterii, która pozwala użytkownikom przymierzać poszczególne elementy biżuterii: pierścionki, kolczyki, zawieszki, a nawet obrączki ślubne – bez wychodzenia z domu, w dowolnym momencie.

Aplikacja działa w dwóch trybach kamery – kamerą tylną lokalizuje dłoń i umieszcza pierścionek na palcu (pozwala obejrzeć go zarówno od zewnętrznej jak i wewnętrznej strony dłoni). Przednią kamerą – w trybie selfie – umieści na uszach kolczyki, a na szyi wybraną zawieszkę (na jednym z trzech zdefiniowanych długości łańcuszków).

– W każdym z trybów przymierzalni użytkownik może nie tylko zapisać dowolny widok kamery w galerii zdjęć, ale też podzielić się nim z innymi bezpośrednio z poziomu aplikacji. Tak przygotowaną wizualizację można będzie przekazać za pośrednictwem poczty e-mail, wiadomości czy mediów społecznościowych. Co więcej, aplikacja pozwala też na przejście bezpośrednio do wybranego produktu w sklepie internetowym, umożliwiając tym samym zakup przymierzonej biżuterii – mówi Patrycja Ślusarek, marketing manager w Briju.

Oprócz widoku AR aplikacja umożliwia dokładne obejrzenie każdego produktu w widoku 3D, z opcją obrotu o 360 stopni, by poznać jak najwięcej detali wybranego wyrobu jubilerskiego.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Aplikacja Briju JewelARy ma także wariant nieco bardziej klasyczny – przymierzanie biżuterii w trybie 2D. Działać on będzie na podstawie zdjęcia wykonanego przy użyciu aplikacji lub dowolnego innego, zaimportowanego z własnej galerii zdjęć w telefonie. Pierścionki, kolczyki czy zawieszki będziemy mogli „przymierzyć” na wybranej przez siebie fotografii, a tym samym dopasować je do konkretnej okazji i stylizacji – dodaje Patrycja Ślusarek.

Briju JewelARy zostało stworzone jako dodatkowy moduł dotychczasowej aplikacji Briju, który będzie widoczny na pasku menu, po pobraniu aplikacji. Aplikacja Briju, wraz z modułem JewelARy, jest do pobrania w App Store oraz Google Play.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Aplikacja w trybie AR jest dostępna na telefony z oprogramowaniem w wersji Android 7.0 i wyższej (przy czym telefon musi wspierać Google Play for AR) oraz iOS w wersji X i wyższej (z wyłączeniem wersji SE). W przypadku niższych wersji oprogramowania aplikacja uruchomi się automatycznie w widoku 3D. Właścicielem aplikacji jest Briju 1920 Limited. Twórcą modułu Briju JewelARy jest firma AR-LABS.IO.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się