Za nami 10. edycja konkursu Dyrektor Marketingu Roku, którą organizuje wydawca Mediarun.com pod patronatem m.in. Press Service. Kapituła, składająca się z najznamienitszych ekspertów branży, w tym partnerów i laureatów konkursu oraz ekspertów naukowych, doceniła w tym roku Aleksandrę Szol, dyrektor e-commerce i marketingu multibrandu MODIVO. Kapituła doceniła jej bogate doświadczenie, umiejętności przywódcze, a także pasję do mody i odwagę w biznesie.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Z MODIVO jest związana od lutego tego roku – w tak krótkim czasie wraz z zespołem osiągnęła cele, dzięki którym otrzymała zwycięski tytuł. Odkąd dołączyła do MODIVO znacząco zwiększyła się świadomości marki, przy wsparciu swojego zespołu wykreowała nowy wizerunek brandu i wyróżniła MODIVO na tle konkurencji. Wszystkie te działania miały bezpośredni wpływ na zwiększenie sprzedaży na kilkunastu europejskich rynkach.