Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Aleksandra Szol laureatką konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2020/2021

Najlepsi marketerzy w Polsce zostali nagrodzeni w konkursie Dyrektor Marketingu Roku, organizowanym przez wydawcę Mediarun.com. Wśród laureatów znalazła się Aleksandra Szol odpowiadająca za multibrand MODIVO.
O autorze
0 min czytania 2021-11-22

Za nami 10. edycja konkursu Dyrektor Marketingu Roku, którą organizuje wydawca Mediarun.com pod patronatem m.in. Press Service. Kapituła, składająca się z najznamienitszych ekspertów branży, w tym partnerów i laureatów konkursu oraz ekspertów naukowych, doceniła w tym roku Aleksandrę Szol, dyrektor e-commerce i marketingu multibrandu MODIVO. Kapituła doceniła jej bogate doświadczenie, umiejętności przywódcze, a także pasję do mody i odwagę w biznesie.

Z MODIVO jest związana od lutego tego roku – w tak krótkim czasie wraz z zespołem osiągnęła cele, dzięki którym otrzymała zwycięski tytuł. Odkąd dołączyła do MODIVO znacząco zwiększyła się świadomości marki, przy wsparciu swojego zespołu wykreowała nowy wizerunek brandu i wyróżniła MODIVO na tle konkurencji. Wszystkie te działania miały bezpośredni wpływ na zwiększenie sprzedaży na kilkunastu europejskich rynkach.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj