Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Patryk Trzaska awansuje na stanowisko head of influencer marketing w Plej

Patryk Trzaska na nowo utworzonym stanowisku nadzoruje całość prac agencji związanych ze współpracą z influencerami, tiktokerami, youtuberami i gamerami, a także zarządza 3-osobowym zespołem.
O autorze
1 min czytania 2021-11-22

Patryk Trzaska od 4 lat odpowiada w Plej za relacje z influencerami i z sukcesami prowadzi obsługę marki Play w tym obszarze. Plej w zakresie influencer marketingu współpracuje także z marką Andros, piwem Namysłów, Allegro oraz projektowo z innymi klientami agencji. Team zarządzany przez Patryka Trzaskę raportuje do client service director Plej, Anety Jalowskiej, i wspiera bezpośrednio accountów oraz producentów eventowych w tematach influencer marketingu, a także bierze udział w procesach new businessowych.

– Od lat stale rozwijamy nasze kompetencje w zakresie współpracy z influencerami, projektowane i realizowane przez wewnętrzną komórkę agencji wyspecjalizowaną wyłącznie w tym obszarze. Planujemy dalej inwestować w tę część struktur client service’u, a naszym klientom oferować szyte na miarę kampanie z wyjątkowymi osobowościami świata internetu. Patrykowi serdecznie gratulujemy awansu. Życzymy dalszych sukcesów i satysfakcjonujących współprac z twórcami – mówi Aneta Jalowska, client service director w Plej.

Projekty z udziałem influencerów prowadzone przez Plej były wielokrotnie doceniane i nagradzane w konkursach digitalowych i kreatywnych, takich jak m.in. IAB Mixx Awards, Kreatura, Golden Arrow czy MP Power Awards.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj