Patryk Trzaska od 4 lat odpowiada w Plej za relacje z influencerami i z sukcesami prowadzi obsługę marki Play w tym obszarze. Plej w zakresie influencer marketingu współpracuje także z marką Andros, piwem Namysłów, Allegro oraz projektowo z innymi klientami agencji. Team zarządzany przez Patryka Trzaskę raportuje do client service director Plej, Anety Jalowskiej, i wspiera bezpośrednio accountów oraz producentów eventowych w tematach influencer marketingu, a także bierze udział w procesach new businessowych.
– Od lat stale rozwijamy nasze kompetencje w zakresie współpracy z influencerami, projektowane i realizowane przez wewnętrzną komórkę agencji wyspecjalizowaną wyłącznie w tym obszarze. Planujemy dalej inwestować w tę część struktur client service’u, a naszym klientom oferować szyte na miarę kampanie z wyjątkowymi osobowościami świata internetu. Patrykowi serdecznie gratulujemy awansu. Życzymy dalszych sukcesów i satysfakcjonujących współprac z twórcami – mówi Aneta Jalowska, client service director w Plej.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Projekty z udziałem influencerów prowadzone przez Plej były wielokrotnie doceniane i nagradzane w konkursach digitalowych i kreatywnych, takich jak m.in. IAB Mixx Awards, Kreatura, Golden Arrow czy MP Power Awards.