Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

GoldenSubmarine ogłasza powstanie GoldenGrid

Agencja GoldenSubmarine odpowiada na rosnące potrzeby klientów związane z doskonaleniem UX i UI w e-commerce oraz analityką webową. Nowa marka – GoldenGrid – będzie realizować ambitne projekty dla najbardziej wymagających e-biznesów. Na jej czele stanął Rafał Niemczynowicz, pokładowy head of UX.
O autorze
1 min czytania 2021-11-22

Marka GoldenGrid będzie działała pod parasolem GoldenSubmarine. Agencja od dłuższego czasu rozwija kompetencje w zakresie UX/UI oraz e-commerce. Z powodzeniem zrealizowała już szereg projektów UX i analitycznych m.in. dla firm Super-Pharm, Carrefour, Amica, SGH, SKODA czy ING. Wyodrębnienie oddzielnej, niezależnej marki pozwoli na optymalizację i synchronizację oferowanych działań.

– Na bazie GoldenGrid poszerzać będziemy ofertę UX/UI, e-commerce oraz analityki i działania marketing automation. Tak by nasi klienci mogli sprawniej rozwijać swoje biznesy – mówi Rafał Niemczynowicz, nowy szef GoldenGrid. Zespół Rafała cały czas się rozrasta. Obecnie znajdziemy w nim ponad 10 specjalistów zajmujących się na co dzień projektowaniem interfejsów, ścieżek klienta oraz analityką i badaniami.

– GoldenSubmarine od lat jest synonimem świetnej kreacji i strategii oraz zaangażowanej obsługi klienta. Powołanie marki GoldenGrid jest konsekwencją naszego kilkuletniego rozwoju w zakresie customer experience i zawiera w praktyce całe nasze złote DNA – mówi prezes GoldenSubmarine, Grzegorz Krzemień.

– Zespół GoldenGrid jest elastyczny, kreatywny i oferuje rozwiązania dostosowane do polskich realiów, co jest mocnym wyróżnikiem na rynku. I mamy na to dowody w postaci klientów, których pozyskaliśmy przez ostatnie 2 lata – dodaje Krzemień.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj