Wywiad z Edwinem Zasadą
Edwin Zasada zaczynał swoją przygodę z social mediami ponad 10 lat temu. Wtedy działał jeszcze na serwisach takich jak Grono, nk.pl czy Fotka.pl. Obecnie działa z ramienia Cut The Mustard i współpracuje z największymi markami w Polsce. Edwin miał również epizod blogerski, w którym dokumentował swoją przemianę na blogu „Zabij Grubasa”.
Zobacz również
Social media & influencer marketing director w najnowszym odcinku NowyMarketing Podcast opowiada, jak zmienił się świat social mediów, czy TikTok jest lepszą platformą, niż się nam wydaje, co się stało z Clubhouse i jak usunięcie dislike’ów pod filmikami na YouTube wpłynie na serwis.
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]