Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB startuje z kolejną edycją badania polskiej branży outsourcingu CC

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB rozpoczęło piątą edycję badania polskiej branży outsourcingu CC. Celem badania jest zmierzenie wielkości rynku oraz identyfikacja najwyższych standardów współpracy liderów rynku z klientami.
O autorze
1 min czytania 2021-11-23

W ramach projektu (pierwszy raz przeprowadzonego w roku 2014), zostały zidentyfikowane wszystkie firmy świadczące usługi zdalnej komunikacji z klientami na zlecenie, do których następnie skierowana została ankieta z pytaniami na temat skali firm, ich oferty, posiadanych zasobów, specjalizacji i planów rozwojowych. Na podstawie uzyskanych odpowiedzi opracowany zostanie szczegółowy raport nt. branży zawierający zarówno opis aktualnej sytuacji, jak również wnioski i przewidywania dotyczące trendów i kierunków rozwoju tego rynku.

– Badanie branży outsourcing CC to projekt, który przynosi bardzo ciekawe wnioski dla wszystkich aktywnych dostawców usług, jak również dla tych, którzy swoje działania prowadzą wyłącznie w modelu in-house. Z naszych doświadczeń wynika, że jest to bardzo różnorodna branża, a firmy działające na polskim rynku outsourcing CC to zarówno globalni gracze, jak i wspaniałe polskie przedsiębiorstwa, które realizują zadania z obszaru zdalnej komunikacji z klientami w oparciu o najwyższe światowe standardy – mówi Marcin Sosnowski, dyrektor ds. rynku contact center w PSM SMB.

Z badań rynkowych branży cc poprzedniej edycji wynikało, że klienci liderów tego rynku mogli liczyć na wykorzystanie w projektach realizowanych na ich rzecz, najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych (aktualnie również opartych na AI), zaawansowanych i skutecznych procesów zarządczych, najwyższej jakości pracy oraz praktycznie nieograniczonej elastyczności współpracy.

Sporą część działań zlecanych do outsourcerów stanowiły relatywnie proste i masowe kampanie telemarketingowe. Obecnie ilość projektów obsługowych i poziom ich skomplikowania sukcesywnie rośnie. Pandemia była dla większości dostawców impulsem do dynamicznego rozwoju. Choć z drugiej strony pewna grupa firm zniknęła z rynku lub zaniechała działalności CC. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– W badaniu chcemy oszacować wielkość i skalę wzrostu branży, a także przewidzieć trendy rynkowe w zakresie świadczonych usług, wykorzystywanych rozwiązań i technologii, a także standardów prowadzenia zdalnej komunikacji z klientami. Branża outsourcingowa jest papierkiem lakmusowym całego rynku – cieszy więc, że ten rynek się rozwija – dodaje Marcin Sosnowski.

Badanie będzie prowadzone w listopadzie br. a wnioski i szczegółowy raport zostaną opracowane w grudniu. W bieżącej edycji badania projekt od samego początku wspiera kilka firm, które są liderami branży. Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB zaprosiło do udziału w konsultacjach dotyczących zakresu badania firmy: Arteria, Majorel, Ops Talent, Simio, Sitel, Teleperformance, Voice Contact Center. Będą one również współtworzyć portal branży, który powstanie po opracowaniu analiz statystycznych na temat rynku.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się