− Orange dla Firm od lat stawia sobie za cel bycie przewodnikiem po świecie nowej technologii. Ta kampania wpisuje się w naszą filozofię, która polega na przedstawianiu przedsiębiorcom zalet cyfrowej rzeczywistości, z jednoczesnym pamiętaniem o ludzkim podejściu i najważniejszym czynniku, jakim jest człowiek – mówi Paweł Patkowski, dyrektor marki i komunikacji marketingowej Orange Polska.
− To druga odsłona kampanii w ramach nowego formatu, którego celem jest przybliżenie przedsiębiorcom świata technologii. Chcielibyśmy zachęcić przedsiębiorców do spojrzenia na ich biznes z innej perspektywy, ale wciąż emocjonalnej i optymistycznej – mówi Katarzyna Wierzbicka z Havas Warsaw.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
W ramach świątecznej oferty sprzedażowej Orange proponuje realne technologiczne wsparcie w postaci sprzętów w prezencie przy zakupie smartfona.
Za kreację odpowiada zespół Havas Warsaw w składzie: Katarzyna Macharz i Kamil Nazarewicz z działu kreacji, Anna Żurek i Katarzyna Wierzbicka po stronie client service oraz Agnieszka Wiewiórska jako producent.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024