− Orange dla Firm od lat stawia sobie za cel bycie przewodnikiem po świecie nowej technologii. Ta kampania wpisuje się w naszą filozofię, która polega na przedstawianiu przedsiębiorcom zalet cyfrowej rzeczywistości, z jednoczesnym pamiętaniem o ludzkim podejściu i najważniejszym czynniku, jakim jest człowiek – mówi Paweł Patkowski, dyrektor marki i komunikacji marketingowej Orange Polska.
− To druga odsłona kampanii w ramach nowego formatu, którego celem jest przybliżenie przedsiębiorcom świata technologii. Chcielibyśmy zachęcić przedsiębiorców do spojrzenia na ich biznes z innej perspektywy, ale wciąż emocjonalnej i optymistycznej – mówi Katarzyna Wierzbicka z Havas Warsaw.
Zobacz również
W ramach świątecznej oferty sprzedażowej Orange proponuje realne technologiczne wsparcie w postaci sprzętów w prezencie przy zakupie smartfona.
Za kreację odpowiada zespół Havas Warsaw w składzie: Katarzyna Macharz i Kamil Nazarewicz z działu kreacji, Anna Żurek i Katarzyna Wierzbicka po stronie client service oraz Agnieszka Wiewiórska jako producent.
![Sprzedaż zagraniczna zgodna z prawem – wyzwania, przykłady błędów i praktyczna checklista [WEBINAR]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/webinar-cross-border-e-commerce-prawo-cover-142x0-c-default.jpg)
Sprzedaż zagraniczna zgodna z prawem – wyzwania, przykłady błędów i praktyczna checklista [WEBINAR]