Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Orange dla Firm w nowej kampanii świątecznej zachęca przedsiębiorców do cyfrowej rzeczywistości

W nowej kampanii Orange zachęca do skorzystania z oferty, w ramach której oferuje sprzęty w prezencie przy zakupie smartfona. Kampania obejmuje spoty telewizyjne, radiowe, internet i punkty POS.
O autorze
1 min czytania 2021-11-24

− Orange dla Firm od lat stawia sobie za cel bycie przewodnikiem po świecie nowej technologii. Ta kampania wpisuje się w naszą filozofię, która polega na przedstawianiu przedsiębiorcom zalet cyfrowej rzeczywistości, z jednoczesnym pamiętaniem o ludzkim podejściu i najważniejszym czynniku, jakim jest człowiek – mówi Paweł Patkowski, dyrektor marki i komunikacji marketingowej Orange Polska.

− To druga odsłona kampanii w ramach nowego formatu, którego celem jest przybliżenie przedsiębiorcom świata technologii. Chcielibyśmy zachęcić przedsiębiorców do spojrzenia na ich biznes z innej perspektywy, ale wciąż emocjonalnej i optymistycznej – mówi Katarzyna Wierzbicka z Havas Warsaw.

W ramach świątecznej oferty sprzedażowej Orange proponuje realne technologiczne wsparcie w postaci sprzętów w prezencie przy zakupie smartfona.

Za kreację odpowiada zespół  Havas Warsaw w składzie: Katarzyna Macharz i Kamil Nazarewicz z działu kreacji, Anna Żurek i Katarzyna Wierzbicka po stronie client service oraz Agnieszka Wiewiórska jako producent.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj