Laureaci KTR Hall of Fame 2021

W tegorocznej czwartej edycji tytuł Hall of Fame otrzymują Sebastian Pańczyk oraz Asiya Malinowska i Jakub Kamiński z agencji Brain.
O autorze
1 min czytania 2021-11-24

Hall of Fame jest uhonorowaniem osób, które swoją pracą, oddaniem, talentem i kreatywnością od wielu lat wnoszą szczególną jakość do branży reklamowej. Nagroda jest przyznawana za całokształt pracy najbardziej zasłużonym w branży kreatywnej przez Zarząd KTR. Uhonorowanie tegorocznych laureatów będzie można obejrzeć podczas gali KTR/Innovation po zarejestrowaniu się w serwisie vod.sar.org.pl, w dniu 26 listopada br., w godzinach 13.00-17.00 i od godz.19.30.

Jakub Kamiński, Partner & Creative Director, BRAIN. W latach 1992-2001 związany z  warszawskim oddziałem Publicis jako Creative Director i członek zarządu. Pracując w Publicisie, poznał Asiyę Malinowską – współzałożycielkę Brain. Od tego czasu razem tworzą Brain, a teraz także Empathy Rocks.

– Asiya i Kuba tworzyli historię tego rynku, naszej branży w Polsce, ale co ważniejsze, tworzą cały czas jego przyszłość. Maciej Marasek z agencji 2012 dodaje – potrafią myśleć w poprzek, Kuba i Asiya właśnie tacy są, myślą w poprzek, potrafią myśleć wbrew zasadom, po to by osiągnąć swój kreatywny cel – powiedział Szymon Gutkowski, współzałożyciel DDB Warszawa i przyjaciel wyróżnionych.

Sebastian Pańczyk – reżyser, ilustrator i designer. Wielokrotnie nagradzany zarówno w Polsce, jak i zagranicą. Reżyser wielu teledysków oraz reklam najbardziej znanych krajowych i międzynarodowych marek. Autor najbardziej znanych postaci reklamowych brand hero. Współzałożyciel i dyrektor kreatywny studia Dobro oraz juror konkursów reklamowych.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Sebastian Pańczyk to dla mnie przede wszystkim artystą, który ma niesamowitą wizję i udało mu się wykreować swój bardzo spójny, charakterystyczny dla niego świat – podsumowała Brodka.

Laureatami ubiegłorocznych nagród Hall of Fame byli: Szymon Gutkowski, Paweł Kastory i Marcin Mroszczak.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Organizator: SAR, KTR, INNOVATION, Cannes Lions, Eurobest,Sponsor Strategiczny Innovation: Storytel, Sponsor Strategiczny KTR: Facebook, Sponsorzy Wspierający: Upright Music, AMS, TIKTOK, DCODE MEDIA, współpraca: TWIN, Panowie Programiści, Fabryka Marketingu, audytor: Firma prawnicza Leśnodorski Ślusarek i Wspólnicy Patroni Medialni: Newonce, Chilli ZET, NowyMarketing, Marketer+, Ecommerce w praktyce, Marketing przy Kawie, Partner Technologiczny: ContentSpot , Gospodarz Gali: Nowy Teatr.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się