Hasło kampanii wcześniej było wykorzystywane w spotach radiowych adresowanych do kierowców autobusów i samochodów ciężarowych. Grupą docelową nowej odsłony kampanii są kierowcy samochodów osobowych, zaś jej celem jest poinformowanie o wprowadzeniu nowego systemu poboru opłat drogowych e-TOLL, przedstawienie głównych zasad jego funkcjonowania oraz zalet i udogodnień dla użytkowników odcinków autostrad A2 Konin-Stryków i A4 Wrocław-Sośnica.
Działania w mediach obejmują: TV, radio, digital, outdoor, materiały drukowane, produkcję standów na bramki autostradowe oraz kampanię w aplikacji drogowej Yanosik. W ramach kampanii powstał m. in. spot telewizyjny „Komu w drogę, temu e-TOLL”. Akcja spotu rozgrywa się na bramkach autostradowych, a w role głównych bohaterów wcielili się: utytułowany kierowca rajdowy Leszek Kuzaj oraz Gosia Rdest – pierwsza i jak dotąd jedyna Polka uczestnicząca w wyścigach samochodowych W Series.
Zobacz również
– Cieszymy się, że nasze wieloletnie doświadczenie po raz kolejny zyskało uznanie ze strony Ministerstwa Finansów. Możliwość współpracy z klientami, którzy są profesjonalni pod każdym względem, wiedzą, czego chcą i mają z góry jasno określone standardy oraz zasady współpracy to dla nas nie tylko zaszczyt, ale przede wszystkim przyjemność – mówi Tadeusz Cymer, wiceprezes zarządu w Yellow Crocodiles.
#PrzeglądTygodnia [09-15.09.2025]: minimalizm w kampanii OOH Braci Sadowników, fundacja Igi Świątek, Grupa Arche na rzecz demografii
Kampania ma zasięg ogólnopolski. Za jej kreację odpowiada Yellow Crocodiles, natomiast realizację spotu powierzono domowi produkcyjnemu Filmokracja. To nie pierwsza współpraca Yellow Crocodiles z Ministerstwem Finansów. W 2015 r. agencja reklamowa z Katowic zrealizowała kampanię „Biało-czerwoni biorą paragony”, której głównym elementem był również spot wideo, emitowany we wszystkich głównych kanałach publicznych i komercyjnych oraz kinach, a także spot radiowy, który można było usłyszeć w Polskim Radiu, RMF FM czy Radiu ZET.
Słuchaj podcastu NowyMarketing