„Komu w drogę, temu e-TOLL” – nowa kampania Ministerstwa Finansów

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
„Komu w drogę, temu e-TOLL” – nowa kampania Ministerstwa Finansów

Ruszyła kampania promująca nowy system poboru opłaty elektronicznej e-TOLL skierowana do kierowców samochodów osobowych.

Hasło kampanii wcześniej było wykorzystywane w spotach radiowych adresowanych do kierowców autobusów i samochodów ciężarowych. Grupą docelową nowej odsłony kampanii są kierowcy samochodów osobowych, zaś jej celem jest poinformowanie o wprowadzeniu nowego systemu poboru opłat drogowych e-TOLL, przedstawienie głównych zasad jego funkcjonowania oraz zalet i udogodnień dla użytkowników odcinków autostrad A2 Konin-Stryków i A4 Wrocław-Sośnica.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Działania w mediach obejmują: TV, radio, digital, outdoor, materiały drukowane, produkcję standów na bramki autostradowe oraz kampanię w aplikacji drogowej Yanosik. W ramach kampanii powstał m. in. spot telewizyjny „Komu w drogę, temu e-TOLL”. Akcja spotu rozgrywa się na bramkach autostradowych, a w role głównych bohaterów wcielili się: utytułowany kierowca rajdowy Leszek Kuzaj oraz Gosia Rdest – pierwsza i jak dotąd jedyna Polka uczestnicząca w wyścigach samochodowych W Series. 

– Cieszymy się, że nasze wieloletnie doświadczenie po raz kolejny zyskało uznanie ze strony Ministerstwa Finansów. Możliwość współpracy z klientami, którzy są profesjonalni pod każdym względem, wiedzą, czego chcą i mają z góry jasno określone standardy oraz zasady współpracy to dla nas nie tylko zaszczyt, ale przede wszystkim przyjemność – mówi Tadeusz Cymer, wiceprezes zarządu w Yellow Crocodiles.

Kampania ma zasięg ogólnopolski. Za jej kreację odpowiada Yellow Crocodiles, natomiast realizację spotu powierzono domowi produkcyjnemu Filmokracja. To nie pierwsza współpraca Yellow Crocodiles z Ministerstwem Finansów. W 2015 r. agencja reklamowa z Katowic zrealizowała kampanię „Biało-czerwoni biorą paragony”, której głównym elementem był również spot wideo, emitowany we wszystkich głównych kanałach publicznych i komercyjnych oraz kinach, a także spot radiowy, który można było usłyszeć w Polskim Radiu, RMF FM czy Radiu ZET.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij