TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Wojciech Putrzyński odchodzi z Ogilvy & Mather

Wojciech Putrzyński, pełniący funkcję dyrektora zarządzającego, odchodzi z agencji. Swoją decyzję motywuje względami osobistymi.
O autorze
1 min czytania 2014-07-02

Obecnie za całość operacji Ogilvy & Mather Advertising odpowiadać będą szefowe teamów accounckich, raportując do CEO grupy Ogilvy & Mather, Olgi Sobieraj. Stanowisko dyrektora zarządzającego pozostaje na razie nieobsadzone. 

– Jestem bardzo wdzięczna Wojtkowi za 8 lat pracy w strukturze Ogilvy, przede wszystkim za jego zaangażowanie i profesjonalizm na najwyższym poziomie. Życzę mu kolejnych sukcesów, co najmniej takich, jak rozwinięcie działalności Soho Square, w tym stworzenie i zarządzanie regionalnym biurem EMEA dla marki Avon, które pracowało dla ponad 25 rynków na świecie, czy nadzorowanie w ramach Ogilvy & Mather niezapomnianych kampanii z Chuckiem Norrisem dla BZ WBK, Adamiakową dla Biedronki, „Obi tak to robi” dla OBI oraz „Limity i ograniczenia nie interesują mnie” dla nju mobile” – mówi Olga Sobieraj, CEO Ogilvy & Mather.

– To było ponad 8 lat bardzo intensywnej pracy i zdobywania unikalnych doświadczeń. Czas spędzony w Ogilvy & Mather dał mi możliwość łączenia osobistego rozwoju z realizacją bardzo ciekawych projektów, wspólnie z absolutnie niezwykłymi i utalentowanymi ludźmi – mówi Putrzyński. – Po 20 latach w branży przyszedł moment, w którym postanowiłem poświęcić kilka miesięcy wyłącznie temu, żeby z jednej strony uporządkować swoje sprawy osobiste, a z drugiej spojrzeć na tę branżę i perspektywy jej rozwoju z dystansu, bo jest to wciąż moja wielka pasja. Swoim przyjaciołom z Ogilvy & Mather obiecałem, że w tym czasie będę trzymać za nich kciuki, żeby dalej robili świetne rzeczy i błyszczeli w branży – dodał.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj