Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Wojciech Putrzyński odchodzi z Ogilvy & Mather

Wojciech Putrzyński, pełniący funkcję dyrektora zarządzającego, odchodzi z agencji. Swoją decyzję motywuje względami osobistymi.
O autorze
1 min czytania 2014-07-02

Obecnie za całość operacji Ogilvy & Mather Advertising odpowiadać będą szefowe teamów accounckich, raportując do CEO grupy Ogilvy & Mather, Olgi Sobieraj. Stanowisko dyrektora zarządzającego pozostaje na razie nieobsadzone. 

– Jestem bardzo wdzięczna Wojtkowi za 8 lat pracy w strukturze Ogilvy, przede wszystkim za jego zaangażowanie i profesjonalizm na najwyższym poziomie. Życzę mu kolejnych sukcesów, co najmniej takich, jak rozwinięcie działalności Soho Square, w tym stworzenie i zarządzanie regionalnym biurem EMEA dla marki Avon, które pracowało dla ponad 25 rynków na świecie, czy nadzorowanie w ramach Ogilvy & Mather niezapomnianych kampanii z Chuckiem Norrisem dla BZ WBK, Adamiakową dla Biedronki, „Obi tak to robi” dla OBI oraz „Limity i ograniczenia nie interesują mnie” dla nju mobile” – mówi Olga Sobieraj, CEO Ogilvy & Mather.

– To było ponad 8 lat bardzo intensywnej pracy i zdobywania unikalnych doświadczeń. Czas spędzony w Ogilvy & Mather dał mi możliwość łączenia osobistego rozwoju z realizacją bardzo ciekawych projektów, wspólnie z absolutnie niezwykłymi i utalentowanymi ludźmi – mówi Putrzyński. – Po 20 latach w branży przyszedł moment, w którym postanowiłem poświęcić kilka miesięcy wyłącznie temu, żeby z jednej strony uporządkować swoje sprawy osobiste, a z drugiej spojrzeć na tę branżę i perspektywy jej rozwoju z dystansu, bo jest to wciąż moja wielka pasja. Swoim przyjaciołom z Ogilvy & Mather obiecałem, że w tym czasie będę trzymać za nich kciuki, żeby dalej robili świetne rzeczy i błyszczeli w branży – dodał.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj