Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Julek Bóbr bohaterem kampanii Auchan na rzecz Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę

Z Julkiem Bobrem wspieramy dzieci i doceniamy bohaterów − to hasło drugiej edycji akcji charytatywnej Auchan. Całkowity dochód ze sprzedaży każdej maskotki Julka przekazany zostanie na wsparcie 116 111 − telefonu zaufania dla dzieci i młodzieży prowadzonego przez Fundację Dajemy Dzieciom Siłę.
O autorze
1 min czytania 2021-11-26

– Auchan od lat pomaga najbardziej potrzebującym dzieciom, a współpraca z Fundacją Dajemy Dzieciom Siłę, która chroni dzieci przed przemocą wpisuje się w tę działalność. Podczas trwającej obecnie akcji, Bobra Julka można kupić w specjalnie dedykowanych miejscach we wszystkich sklepach Auchan. Całkowity dochód ze sprzedaży Julka przeznaczamy na wsparcie telefonu zaufania dla dzieci i młodzieży prowadzonego przez Fundację Dajemy Dzieciom Siłę − mówi Gérard Gallet, dyrektor generalny Auchan Retail Polska. Liczymy na zaangażowanie naszych klientów, co pozwoli zebrać na ten szczytny cel jak największą sumę  − dodaje G. Gallet. 

Bóbr Julek jest dostępny we wszystkich sklepach Auchan, można go również kupić poprzez platformę zakupy.auchan.pl.

Tegoroczną akcję Auchan wspiera kampania w mediach społecznościowych sieci, newsletter informacyjny, publikacje na stronie www Auchan i w ramach aplikacji oraz w gazetkach i sklepach sieci w całej Polsce. Do włączenia się w zainicjowaną przez Auchan akcję namawiać będzie w ramach swoich kanałów społecznościowych jej ambasadorka, Katarzyna Glinka – aktorka i prezenterka telewizyjna. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Miniony rok nie był łatwy – świat opanowała pandemia i wówczas pojawili się oni – bohaterowie dnia codziennego, których w tej akcji pragniemy docenić. Dlatego Bóbr Julek powraca do sklepów Auchan w nowej odsłonie jako policjant, strażak, lekarz i pracownik sieci Auchan. W ten sposób edukujemy dzieci, pokazujemy jak ważną rolę pełnią osoby wykonujące te zawody. Dzieci otrzymując nowego pluszowego przyjaciela rozbudzają także swoją wrażliwość i wyobraźnię. Poprzez akcję z Julkiem pomagamy, ale także zwracamy uwagę na problemy, z którymi mierzy się obecnie młodzież – mówi Dorota Patejko, dyrektor Komunikacji i CSR Auchan Retail Polska.

– Każdego dnia na numer 116 111 dzwonią dzieci, które opowiadają o samotności, nieprzyjemnych sytuacjach, problemach związanych z dojrzewaniem, dyskryminacji ze względu na orientację psychoseksualną lub tożsamość płciową a także o poczuciu odrzucenia przez rówieśników. Niejednokrotnie doświadczają również przemocy ze strony rodziny. Za każdym wykonanym telefonem i napisaną wiadomością stoi historia, często dramatyczna, oraz potrzeba bycia wysłuchanym i akceptowanym. Pandemia jeszcze pogłębiła te problemy. Według naszych statystyk, telefon od dziecka potrzebującego pomocy dzwoni średnio co 2 minuty. Dzięki takim akcjom dzieci mogą od 13 lat liczyć na wsparcie Fundacji. Dlatego tak bardzo cenimy współpracę z firmą Auchan  – mówi dr Monika Sajkowska, prezeska Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się