Julek Bóbr bohaterem kampanii Auchan na rzecz Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Julek Bóbr bohaterem kampanii Auchan na rzecz Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę

Z Julkiem Bobrem wspieramy dzieci i doceniamy bohaterów − to hasło drugiej edycji akcji charytatywnej Auchan. Całkowity dochód ze sprzedaży każdej maskotki Julka przekazany zostanie na wsparcie 116 111 − telefonu zaufania dla dzieci i młodzieży prowadzonego przez Fundację Dajemy Dzieciom Siłę.

– Auchan od lat pomaga najbardziej potrzebującym dzieciom, a współpraca z Fundacją Dajemy Dzieciom Siłę, która chroni dzieci przed przemocą wpisuje się w tę działalność. Podczas trwającej obecnie akcji, Bobra Julka można kupić w specjalnie dedykowanych miejscach we wszystkich sklepach Auchan. Całkowity dochód ze sprzedaży Julka przeznaczamy na wsparcie telefonu zaufania dla dzieci i młodzieży prowadzonego przez Fundację Dajemy Dzieciom Siłę − mówi Gérard Gallet, dyrektor generalny Auchan Retail Polska. Liczymy na zaangażowanie naszych klientów, co pozwoli zebrać na ten szczytny cel jak największą sumę  − dodaje G. Gallet. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Bóbr Julek jest dostępny we wszystkich sklepach Auchan, można go również kupić poprzez platformę zakupy.auchan.pl.

Tegoroczną akcję Auchan wspiera kampania w mediach społecznościowych sieci, newsletter informacyjny, publikacje na stronie www Auchan i w ramach aplikacji oraz w gazetkach i sklepach sieci w całej Polsce. Do włączenia się w zainicjowaną przez Auchan akcję namawiać będzie w ramach swoich kanałów społecznościowych jej ambasadorka, Katarzyna Glinka – aktorka i prezenterka telewizyjna. 

– Miniony rok nie był łatwy – świat opanowała pandemia i wówczas pojawili się oni – bohaterowie dnia codziennego, których w tej akcji pragniemy docenić. Dlatego Bóbr Julek powraca do sklepów Auchan w nowej odsłonie jako policjant, strażak, lekarz i pracownik sieci Auchan. W ten sposób edukujemy dzieci, pokazujemy jak ważną rolę pełnią osoby wykonujące te zawody. Dzieci otrzymując nowego pluszowego przyjaciela rozbudzają także swoją wrażliwość i wyobraźnię. Poprzez akcję z Julkiem pomagamy, ale także zwracamy uwagę na problemy, z którymi mierzy się obecnie młodzież – mówi Dorota Patejko, dyrektor Komunikacji i CSR Auchan Retail Polska.

– Każdego dnia na numer 116 111 dzwonią dzieci, które opowiadają o samotności, nieprzyjemnych sytuacjach, problemach związanych z dojrzewaniem, dyskryminacji ze względu na orientację psychoseksualną lub tożsamość płciową a także o poczuciu odrzucenia przez rówieśników. Niejednokrotnie doświadczają również przemocy ze strony rodziny. Za każdym wykonanym telefonem i napisaną wiadomością stoi historia, często dramatyczna, oraz potrzeba bycia wysłuchanym i akceptowanym. Pandemia jeszcze pogłębiła te problemy. Według naszych statystyk, telefon od dziecka potrzebującego pomocy dzwoni średnio co 2 minuty. Dzięki takim akcjom dzieci mogą od 13 lat liczyć na wsparcie Fundacji. Dlatego tak bardzo cenimy współpracę z firmą Auchan  – mówi dr Monika Sajkowska, prezeska Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij