Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Stanowisko dyrektora Klubu Producentów Reklamowych SAR w związku z decyzją o wystąpieniu z KPR sześciu członków

Decyzję o wystąpieniu z KPR podjęło sześciu jego dotychczasowych członków. Swoje stanowisko w tej sprawie przedstawił Julian Dworak, dyrektor Klubu Producentów Reklamowych SAR.
O autorze
1 min czytania 2021-11-26

Wczoraj otrzymałem oświadczenie sześciu członków Klubu Producentów Reklamowych SAR, w którym wyrażona została ich decyzja o wystąpieniu z KPR. Oświadczenie to traktuję przede wszystkim jako wyraz zawodu formułą rozwiązywania konfliktu potrzeb i oczekiwań związanych z kryzysem dotyczącym warunków pracy przy produkcji reklam, który spadł na jednego z członków klubu i zaczął oddziaływać na wszystkich pozostałych członków KPR, na całą branżę produkcyjną i branżę komunikacji marketingowej.

Pragnę podkreślić, że Klub Producentów Reklamowych wciąż działa – w oparciu o Kodeks KPR i umowy członkowskie. Zgodnie z obowiązującymi obecnie zapisami umownymi złożona deklaracja woli wyjścia członka z klubu jest skuteczna z końcem 2022 roku. Ta kwestia będzie oczywiście rozwiązywana z członkami w najbliższym czasie.

Jedną z wartości założycielskich KPR było przekonanie, że najlepsze rozwiązania wypracowuje się w dialogu i z poszanowaniem innych uczestników rynku. Wyrażam głęboką nadzieję, że ten fundament pozwoli nam wyciągnąć właściwe wnioski z obecnej, bolesnej sytuacji i że na tych wnioskach zbudujemy kawałek lepszej rzeczywistości. 

W ciągu prawie czterech lat od powołania Klub podjął wiele inicjatyw w zakresie poszerzania wiedzy o produkcji reklamowej, podnoszenia standardów branżowych i budowania świadomości odpowiedzialności za rynek, jego kształt i przyszłość. Klub wciąż aktywnie prowadzi prace na rzecz zielonej produkcji i właściwych stosunków między ludźmi. Jednym z najważniejszych trwających projektów jest praca nad Kodeksem Równościowym i Antydyskryminacyjnym KPR, który obejmuje także warunki pracy przy produkcji filmów reklamowych.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Problemy, z jakimi mierzy się branża produkcyjna i branża marketingowa nie znikną same z siebie a odpowiedzialność za rynek, jego kształt i przyszłość leży w rękach jego uczestników. Dopóki Klub Producentów Reklamowych istnieje, będzie budował przestrzeń porozumienia, budowania i działania. Tak rozumiem rolę KPR a także swoją odpowiedzialność.

Julian Dworak, dyrektor KPR

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się