Zenith zajmie się obsługą mediową FoodCare

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Zenith zajmie się obsługą mediową FoodCare

Zenith, agencja mediowa należąca do Publicis Groupe, ponownie wygrywa przetarg FoodCare, właściciela marek Frugo, Black czy Gellwe. Zenith będzie odpowiadał za strategię komunikacji, planowanie oraz zakup mediów tradycyjnych kampanii marki Gellwe.

FoodCare, po rocznej przerwie, zdecydował się wznowić współpracę z agencją mediową Zenith. Przetarg dotyczył realizacji kampanii telewizyjnej, ale do obowiązków agencji Zenith należeć będzie również planowanie i zakup pozostałych mediów offline. Start pierwszej wspólnej kampanii promującej markę Gellwe zaplanowany jest na grudzień.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Zenith współpracował z FoodCare w latach 2017-2020 i odpowiadał za strategiczne planowanie i zakup mediów w kanałach tj. telewizja, radio, internet, OOH i kino.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij