Fundacja Avalon wybrała Agencję Nie Do Ogarnięcia do realizacji kampanii „Pełnosprawni w miłości”

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Fundacja Avalon wybrała Agencję Nie Do Ogarnięcia do realizacji kampanii „Pełnosprawni w miłości”

Fundacja Avalon wspierająca osoby z niepełnosprawnością wybrała Agencję Nie Do Ogarnięcia do realizacji kampanii społecznej „Pełnosprawni w miłości” realizowanej w ramach projektu Sekson.

Celem kampanii Fundacji Avalon, wspierającej osoby z niepełnosprawnościami i przewlekle chore, jest zmiana społecznej percepcji osób z niepełnosprawnościami ruchowymi w zakresie budowania relacji, związków intymnych oraz zakładania rodziny. Kampania ma pokazać, że niepełnosprawność ruchowa nie stanowi bariery w realizowaniu takich aspektów życia jak relacje rodzinne, towarzyskie, intymne oraz rodzicielstwo.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Projekt ma także promować ideę otwartości na niepełnosprawność w debacie o rodzicielstwie, związkach i możliwościach nawiązywania relacji interpersonalnych, wokół których narosło wiele stereotypów i uprzedzeń.

Kampania będzie obejmować telewizję, radio, media społecznościowe, Internet, outdoor oraz PR. Fundacja wybrała Agencję Nie Do Ogarnięcia na podstawie konkursu ofert.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij