Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Tomasz Karolak w kampanii Komputronik

Tomasz Karolak został twarzą świątecznej kampanii Komputronik. Hasłem promującym akcję jest: To Masz na Gwiazdkę!
O autorze
0 min czytania 2021-12-01

Na potrzeby kampanii Komputronik przygotował spot reklamowy, w którym Tomasz Karolak odwiedza salon marki w poszukiwaniu gwiazdkowych prezentów. Aktor, przeglądając dostępne produkty, podkreśla, że „To masz, to masz i tamto masz na gwiazdkę w Komputronik”. Video można zobaczyć na serwisach VOD, You Tube i Tik Toku.

Elementem kampanii jest także sesja zdjęciowa, która została wykorzystana w kampanijnych layoutach. Prowadzone działania wzmocnią spoty radiowe oraz działania w Internecie.

Przygotowane kreacje oraz świąteczną ofertę Komputronik można znaleźć w pasażu To Masz Na Święta. Klienci, którzy zrobią zakupy w Komputronik mogą odebrać kody promocyjne na filmy w serwisie Chili.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj