Kompania Piwowarska oraz jej dwie marki docenione w konkursie KTR

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Kompania Piwowarska oraz jej dwie marki docenione w konkursie KTR

Podczas gali KTR i Innovation 2021 kampanie dwóch marek Kompanii Piwowarskiej: Tyskie i Żubr otrzymały łącznie 11 nagród. Lider polskiego rynku piwa otrzymał tytuł Reklamodawcy Roku.

Na zdjęciu: od lewej – Michał Szczerba, brand manager Żubr, Tycjan Lewandowski, brand director Tyskie i Żubr, Kamila Sucharzewska, junior brand manager Żubr i Paweł Drubkowski, brand manager Tyskie.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Fundusz Żubra za powiększanie Biebrzańskiego Parku Narodowego zdobył 4 miecze – 1 złoty w kategorii Communication of the Year wyprzedzając 70 nominowanych kampanii, 2 złote miecze w kategoriach Komunikacji PR i 1 brązowy w kategorii Komunikacji Strategicznej. Do marki Tyskie za inicjatywę: Najman i Stanowski przechodzą na Ty oraz Newsweek i Sieci trafiło łącznie 7 mieczy – 2 złote, 3 srebrne oraz 2 brązowe. Kompania Piwowarska została Reklamodawcą Roku.

Te nagrody są dowodem na to, że to co robią nasze marki jest wyjątkowe i słuszne. Żubr zawsze stoi na straży puszczy i nie zaprzestaje działań w celu ratowania i ochrony przyrody, a marka Tyskie dba o pozytywne relacje bez względu na poglądy. Cieszymy się, że doceniają to nie tylko konsumenci, ale też branża. KTR to ważny dla nas konkurs bo wiemy, że Return On Idea (ROI) jest dziś bardzo niedoceniane – skomentował Tycjan Lewandowski, dyrektor marki Tyskie i Żubr.

Na gali KTR i Innovation 2021 przyznano łącznie 164 nagrody: 34 złote, 57 srebrnych i 73 brązowe. 53 nagrody wręczono w konkursie Innovation, w tym 7 złotych, 19 srebrnych i 27 brązowych.

Konkurs Klubu Twórców Reklamy docenia kreatywność, odwagę twórczą, wyrazistą komunikację, idee przełamujące konwencję i aktualność użytych narzędzi, mediów i tematów. Najlepsze prace wybierane są w czterech głównych kategoriach: Communication, Design, Technology oraz Craft. 

Tegorocznych zwycięzców ogłoszono 26 listopada br.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij