Isobar dla Monte na Facebooku

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Isobar dla Monte na Facebooku

Agencja bez organizowania przetargu pozyskała obsługę profilu marki Monte na Facebooku.

W ramach obsługi marki na Facebooku Isobar Polska odpowiada za stworzenie i realizację strategii komunikacji, prowadzenie kampanii reklamowych oraz aktywacji dla konsumentów, m.in. konkursów i akcji promocyjnych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Monte posiada na Facebooku jedną, globalną stronę prowadzoną dotąd jedynie w języku niemieckim i to za jej pośrednictwem agencja będzie prowadzić komunikację na polskim rynku. - Co ciekawe, mimo braku dotychczasowej komunikacji po polsku, stronę Monte polubiło 100 tys. osób z naszego kraju. To sugeruje, że dla bardzo wielu konsumentów marka ta ma status love brand – mówi Marta Szczepańska, strategy director w Isobar Poland.

Polski oddział Zott podjął decyzję o powierzeniu projektu agencji bez organizowania przetargu, kierując się udaną dotychczasową współpracą, m.in. przy obsłudze w social media marek Jogobella i Jogobella 0%.

 

 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij