Księżna Kate z obitą twarzą w głośnej kampanii! O co chodzi z Bored Ape Yacht Club?

Księżna Kate z obitą twarzą w głośnej kampanii! O co chodzi z Bored Ape Yacht Club?

Włoski artysta wykorzystał wizerunek Kate Middleton do głośnej kampanii. Księżna nic o tym nie wiedziała. Bored Ape Yacht Club – dlaczego biznesmeni ustawiają sobie małpy na awatary? Tip and Donation ma zalegać z wypłatami dla streamerów, a naukowcy tworzą kamerę wielkości ziarenka soli.

Księżna Kate z obitą twarzą

Alexsandro Palombo to kontrowersyjny włoski artysta, który wykorzystuje wizerunki gwiazd czy kobiet ze świata polityki, aby nagłaśniać problem przemocy. Tym razem sięgnął m.in. po księżną Kate Middleton. Ta jednak nie wiedziała nic o akcji ani nie wyraziła zgody na to, aby pokazywać ją z obitą twarzą. Czy włoskiego artystę czeka rozprawa na sali sądowej?

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Bored Ape – po co płacić miliony zł za małpę?

Bored Ape Yacht Club to elitarna organizacja zrzeszająca ludzi ze świata biznesu, sportu czy mody. Członkowie kupują rysunkowe małpy w formie tokenów NFT i ustawiają je potem na awatary w social mediach. Trend wykorzystał już m.in. Adidas. Dlaczego ktoś jest gotów płacić miliony zł za wirtualną małpkę i czy stoi za tym coś więcej?

Tip and Donation oszukało streamerów?

Jeden z największych operatorów donacji na streamach – Tip and Donation może zalegać z wypłatami dla streamerów. Jednemu z nich – Tivoltovi – ma zalegać nawet 70 tys. zł. Jak do tego doszło i czemu sprawa ponownie została nagłośniona po roku od pierwszej afery?

Naukowcy i ich kamerka wielkości ziarnka soli

Amerykańscy naukowcy wynaleźli kamerę wielkości ziarnka soli. Ta pomimo swoich rozmiarów nagrywa i robi zdjęcia w kolorze oraz bardzo dobrej jakości. To przełomowy krok w kierunku miniaturyzacji kamer i aparatów. Jaką technologię wykorzystali naukowcy? O tym i o pozostałych kwestiach rozmawiają Damian Jemiolo i Wojtek Walczak w najnowszym odcinku Marketing Przegadany.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij