Agencja WebTalk doradcą paid social Fundacji Polskiego Centrum Pomocy Międzynarodowej (PCPM)

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Agencja WebTalk doradcą paid social Fundacji Polskiego Centrum Pomocy Międzynarodowej (PCPM)

Fundacja PCPM od 15 lat niesie pomoc humanitarną, rozwojową i medyczną na całym świecie. W kanałach społecznościowych Fundacji odbiorcy na bieżąco dowiadują się o nowych projektach, a także o tym jak wesprzeć jej działania.

Liban, Etiopia, Sudan Południowy, Irak, Palestyna i Polska – to tylko nieliczne z miejsc, w których pomaga Fundacja PCPM. Dzięki wsparciu Darczyńców z Polski wspiera m.in. ośrodek dożywiania w Sudanie Południowy, zapewnia codzienne posiłki dla uczniów w Etiopii czy niesie pomoc medyczną na granicy strefy stanu wyjątkowego w Polsce.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Wiele naszych działań nie byłoby możliwe, gdyby nie wsparcie Polaków. Wśród Darczyńców i Partnerów organizacji są zarówno osoby indywidualne, jak i firmy. Staramy się zachęcić jak największą liczbę osób do wsparcia, przy jak najniższych kosztach, bo uważamy, że środki powinny trafiać bezpośrednio na projekty pomocowe. Fantastycznie, że mamy na pokładzie takie agencje jak WebTalk i takich partnerów jak Meta (d. Facebook), który ofiarował nam kupon do wykorzystania na działania promujące nasze projekty – mówi Zofia Kwolek z Fundacji PCPM

PCPM, aby jak najskuteczniej dotrzeć za pomocą mediów społecznościowych do potencjalnych Darczyńców, zaangażowała do wsparcia paid social na Facebooku, ekspertów z agencji WebTalk, wyspecjalizowanej w działaniach digital. Zespół pro bono pełni rolę doradców w kwestiach strategicznych, związanych z płatnymi reklamami na Facebooku.

Nie po raz pierwszy podejmujemy współpracę z PCPM. Za każdym razem jest to dla nas sama przyjemność i zaszczyt. Cieszymy się, że działamy razem w słusznej sprawie i po raz kolejny możemy pomóc realizować cele Fundacji. Jesteśmy pewni, że nasza współpraca dalej będzie się rozwijać i w przyszłości jeszcze nie raz i nie dwa wspólnie stworzymy projekty zarówno strategiczno-mediowe (tak jak teraz), jak i kreatywne – mówi Przemysław Puchalski, creative director w agencji WebTalk.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij