Marka Cukier Królewski na rzecz samotnych seniorów

Cukier Królewski ponownie włączył się w pomoc Stowarzyszeniu mali bracia Ubogich. Za każdy 1 tysiąc zdjęć wypieków, opublikowanych na stronie najlepszejestblisko.pl lub na Instagramie z #najlepszejestblisko, marka przekaże 10 tys. zł na przygotowanie Świąt dla starszych samotnych osób.
O autorze
2 min czytania 2021-12-07

Problem izolacji i wykluczenia z życia społecznego dotknął już prawie 1 mln seniorów, a okres pandemii dodatkowo spotęgował poczucie ich osamotnienia i anonimowości. Drugi rok z rzędu, w ramach akcji #NajlepszeJestBlisko, Cukier Królewski wspiera potrzebujących, zachęcając internautów do połączenia przyjemności wspólnego pieczenia z pomocą starszym i samotnym.

Za każdy 1 tysiąc fotografii autorskich deserów lub wypieków, opublikowanych na stronie www.najlepszejestblisko.pl lub na Instagramie z #NajlepszeJestBlisko, marka przekaże 10 tysięcy złotych na wigilijne potrawy i upominki dla podopiecznych Stowarzyszenia mali bracia Ubogich. Na dedykowanej akcji stronie www.najlepszejestblisko.pl znajduje się licznik, który na bieżąco pokazuje liczbę zdjęć dodanych przez uczestników – i tym samym wartość tegorocznego wsparcia. W 2020 roku Cukier Królewski przekazał Stowarzyszeniu kwotę 50 tysięcy złotych.

Zawsze chętnie wykorzystujemy popularność marki, aby promować charytatywne przedsięwzięcia i dodatkowo angażować w nie naszych klientów. W tym roku po raz kolejny wspólnie dołożymy cegiełkę do działań Stowarzyszenia mali bracia Ubogich i wraz z jego wolontariuszami przywołamy w domach samotnych seniorów namiastkę rodzinnych Świąt – mówi Magdalena Budzyńska, marketing & corporate communication manager Südzucker Polska S.A.
LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

#NajlepszeJestBlisko – Digital Marketing

Komunikacja projektu #NajlepszeJestBlisko prowadzona jest głównie w digitalu. Składają się na nią działania w mediach społecznościowych Cukru Królewskiego i Stowarzyszenia mali bracia Ubogich, a także promocja spotu zrealizowanego przez Papaya Films. Do włączenia się w akcję pomocową Cukru Królewskiego zachęcają również influencerki: Agnieszka Lili Antoniak – blogerka i youtuberka, Ilona Krawczyńska i Milena Krawczyńska – znane jako „Siostry ADiHD”, Ola Tatka, Monika Molecka (Pysznie czy Przepysznie) oraz Sylwia Dróżdż (Obiad dla Taty).

Za działania digital oraz organizację i koordynację akcji odpowiada agencja Insignia. Komunikacja PR jest w rękach krakowskiej agencji Open Media.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Planując działania dla naszego klienta, postawiliśmy na akcję charytatywną, zamiast typowej kampanii promocyjnej. W ten sposób dzięki prostemu mechanizmowi, konsumenci mogą dzielić się efektami świątecznych przygotowań i tym samym pomagać potrzebującym seniorom. Łącząc spójne działania marki z dbałością o relacje i wartości, już po raz drugi, przekonujemy, że dobro wraca!mówi Maria Trojanowska, senior account manager, Insignia.
NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
Dla każdej agencji, zajmującej się komunikacją, wszelkie działania pomocowe podejmowane przez jej klientów są jak słodkie, dające radość ciacha. W dodatku podwójną – z tego, że pracujemy z wrażliwym partnerem i za jego pośrednictwem możemy brać udział w czymś wartościowym oraz z tego, że na końcu zawsze jest uśmiech osoby obdarowanej. To jest jak nagroda po dobrze wykonanej pracy dodaje Ewa Nowak, CEO Open Media.