Produkty Charlotte z dostawą do domu – bistro wprowadza możliwość zakupów online

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
eCommerce

Produkty Charlotte z dostawą do domu – bistro wprowadza możliwość zakupów online

Bistro Charlotte, działające w trzech miastach i 6 lokalach, już dziś jest na wyciągnięcie ręki dla osób z całej Polski dzięki uruchomionemu właśnie sklepowi online, który umożliwi zakup markowych bestsellerów sieci.

Wszystko zaczęło się od Placu Zbawiciela. To tam powstała pierwsza Charlotte, w której stanął słynny wspólny stół, a goście zaczęli tłumnie schodzić się na serwowane przez cały dzień śniadania, wabieni zapachem świeżo wypieczonego chleba i paryskich bagietek. Fascynacja francuską kulturą, gastronomią, kawiarnianym życiem Paryża i szacunek do tradycji (z mocnym, współczesnym twistem) pozwoliły na stworzenie miejsca, które od 10 lat nieustannie rozwija się i współtworzy tkankę miejską Warszawy, Krakowa i Wrocławia. Dziś kultowe bistro rozpoczyna kolejny rozdział, uruchamiając nowoczesny sklep online oferujący dostawę produktów na terenie nie tylko Polski, ale również krajów Unii Europejskiej.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

fot. Jacek Kołodziejski

– Od 10 lat karmimy naszych Gości. Naszą siłą jest nie tylko chleb i wino, ale także poczucie wspólnotowości, które tworzymy w naszych bistro. Pandemia pokazała, jak bardzo popularne są nasze produkty – nie tylko w całej Polsce, ale i w Europie. Zmieniła też nasze spojrzenie na inne kanały sprzedaży. Rozwinęliśmy kanał dostaw, który został z nami do dziś. Planujemy rozwinąć dostawy własne – obecnie przez bistrocharlotte.pl w zakładce Zamów u nas można zamówić jedzenie z Placu Zbawiciela. Wraz z powrotem pracowników do biurowców wracamy z naszą ofertą cateringową – nasze tartines, viennoiserie, sernik czy świeżo wyciskane soki świetnie sprawdzają się na konferencjach czy zebraniach, a także na eventach dla klienta biznesowego lub indywidualnego – mówi Dorota Kaczmarska, dyrektorka ds. zarządzania siecią w Bistro Charlotte.

– E-commerce to kolejny etap naszego rozwoju. Aktualnie w sklepie online można kupić wspomniane wcześniej bestsellery, ale także zamówić bluzy będące efektem współpracy z polską marką odzieżową The Odder Side. Ta współpraca to jeden z elementów obchodów naszego 10-lecia, z którego jesteśmy szczególnie dumni. Pracujemy nad rozszerzeniem naszego asortymentu – na początek będą to produkty słone sprzedawane w słoikach, np. marchewki marynowane i tapenada będące składnikami naszych dań. Nie zapominamy też o podstawie naszej działalności. Nieustannie szukamy ciekawych miejsc, w których możemy otworzyć nowe lokale i wypełniać je zapachem świeżego pieczywa – dodaje Dorota Kaczmarska.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij