Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Nowe osoby w Client Service Leo Burnett Warszawa

Dzięki nowym projektom oraz wygranym przetargom, agencja Leo Burnett Warszawa powiększyła zespół Client Service o 5 nowych specjalistek.
O autorze
1 min czytania 2021-12-08
Nasza agencja wciąż rozwija kompetencje digitalowe oraz dostosowuje procesy do zmieniających się warunków rynkowych. Dlatego na bieżąco do naszego zespołu dołączają nowi specjaliści, którzy dbają o kompleksowe podejście do tworzenia ścieżek konsumenckich dla klientów z różnych kategorii i na każdym etapie. To dzięki wszechstronnemu zespołowi nasze idee dla marek są oparte nie tylko na mocnych insightach, ale także docierają do odbiorców w najlepiej dobranych momentach i punktach kontaktu – powiedziała Hanna Jackowska, general manager Leo Burnett Warszawa.  

Do zespołu Marty Tuczyńskiej, account director, dołączyła Katarzyna Szczypińska, senior account manager. Realizuje projekty 360 między innymi dla Otodom, Totalizatora Sportowego oraz PZU. Wróciła do Grupy Publicis po 1,5 rocznej przerwie. Wcześniej przez 5 lat pracowała Publicis Worldwide, realizowała projekty dla m.in. Prudential, BNP Paribas, Sanofi, Hartmann, Garnier, Michelin. Wcześniejsze doświadczenie zdobywała w agencji Cheil, a w ostatnim czasie pracowała w Bluecloud Interactive, gdzie zajmowała się projektami B2B/ B2C, trade marketingiem z szczególnym naciskiem na kampanie digitalowe i platformy lojalnościowe. Katarzyna jest studentką socjologii ze specjalnością komunikacja zintegrowana: reklama, PR, branding na Collegium Civitas.

Zespół Agnieszki Szymków, account director wzmocniła Marta Kubat, account manager. W Leo Burnett pracuje przy realizacji kampanii dla Samsung, dywizja Digital Appliances. Marta ma 6 lat doświadczenia w marketingu (ATL+BTL), kreacji i produkcji eventów, specjalizuje się w dziedzinie komunikacji, zarówno produktowej jak i korporacyjnej. Pracowała przy realizacji kampanii 360 dla takich marek jak Superpharm, Domoteka, HOMEPARKów oraz Domu Mody Klif i Centrum Handlowego Klif – centrów z markami z segmentu premium. Marta ma również 10-letnie doświadczenie w dziedzinie PR, zdobyte w firmach z kategorii FMCG (E.Wedel, Kamis, Heinz/Pudliszki) oraz w agencjach PR w obszarze turystyki, edukacji, kultury.

Do zespołu Aleksandry Mankiewicz dołączyły dwie junior account executive: Julia Chorąży i Iga Fijałkowska. Realizują projekty dla Samsung Polska w zakresie digital marketingu. Julia w ostatnich latach, pracując nad rozwojem osobistym, postawiła na edukację w Stanach Zjednoczonych. Iga jest absolwentką studiów amerykanistycznych, pierwsze doświadczenie w pracy w reklamie zdobywała budując markę odzieżową. Ważną częścią jej życia jest wolontariat.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Do zespołu Małgorzaty Bęczkowskiej, account director dołączyła Julia Chylińska, junior account executive, która realizuje projekty dla Orange. Julia z digital marketingiem związana jest od ponad roku.

Słuchaj podcastu NowyMarketing