Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Meta wprowadza nowe narzędzia wspierające twórców na Facebooku

Firma Meta wprowadziła nowe narzędzia wspierające twórców na Facebooku, dzięki którym mogą oni prowadzić profil w trybie profesjonalnym oraz dodatkowo zarabiać na swoich treściach wideo i audio.
O autorze
1 min czytania 2021-12-09

Tryb profesjonalny 

Chcemy, aby twórcy mogli w pełni wykorzystywać potencjał Facebooka, a co za tym idzie, mieli możliwość efektywnej monetyzacji obecności na platformie, a także dostęp do danych, dzięki którym mogą lepiej zrozumieć, jakie treści najlepiej rezonują w stworzonych przez nich społecznościach. Dotychczas te narzędzia były zarezerwowane jedynie dla stron, a wielu twórców, zwłaszcza tych początkujących, korzystało z profili osobistych. Dlatego dziś ogłaszamy wprowadzenie trybu profesjonalnego dla profili.

Dzięki trybowi profesjonalnemu, twórcy korzystający z profili będą mogli w jednym miejscu sprawdzić informacje i wyniki w odniesieniu do postów, odbiorców i całego profilu, trendy i zmiany w ujęciu czasowym, a także dostępne narzędzia monetyzacyjne. Twórcy nadal będą mieli pełną kontrolę nad tym, kto widzi udostępniane przez nich treści.

Nowy tryb jest teraz testowany w USA, natomiast w przyszłym roku będzie dostępny w Polsce.

Łatwiejsze kupowanie i wysyłanie gwiazdek

Gwiazdki na Facebooku to funkcja, która pozwala zarabiać twórcom na treściach wideo i audio. Widzowie mogą kupować gwiazdki i wysyłać je do ulubionych twórców. Do tej pory można je było kupić jedynie w trakcie oglądania wideo. Chcemy, aby gwiazdki stały się najlepszą i najpowszechniejszą metodą okazywania wsparcia twórcom na Facebooku, dlatego wprowadzamy zmiany, które sprawią, że kupowanie i wysyłanie gwiazdek będzie jeszcze łatwiejsze. Zaczynamy dziś testować możliwość dawania gwiazdek w innych miejscach niż wideo na żywo – na przykład w trakcie oglądania wideo w Aktualnościach, w usłudze Watch czy zakładce Gaming.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jednocześnie uruchamiamy sklep z gwiazdkami – nowe miejsce, dostępne zarówno z urządzeń mobilnych, jak i komputerów, w którym użytkownicy będą mogli kupić gwiazdki, wykorzystując Facebook Pay. Kupione w ten sposób gwiazdki będą zdeponowane w wirtualnym portfelu, a następnie będzie je można przekazać twórcom, na przykład w trakcie ich filmów na żywo.

Słuchaj podcastu NowyMarketing