„Spełnione toasty” – kampania społeczna o tym, że nadużywanie alkoholu to nie tylko sprawa „męska”

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
„Spełnione toasty” – kampania społeczna o tym, że nadużywanie alkoholu to nie tylko sprawa „męska”

Za zdrowie Pań, Po maluchu i Rozchodniaczek – to popularne toasty oraz rozdziały nowej kampanii społecznej przygotowanej z udziałem Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego. Kampania mówi o skomplikowanej relacji kobiet i alkoholu, poruszając temat z wielu różnych stron.

Ambasadorkami akcji zostały Dorota Wellman, Natalia Kukulska i Paulina Jeżyna-Sykut. Każda z Pań opowiada o problemie z innej strony. Poruszane kwestie to zdrowie, społeczne konsekwencje nadużywania alkoholu oraz spożywanie go w czasie ciąży.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Na potrzebę kampanii powstały spoty odpowiadające każdemu z toastów, emitowane w TV, na platformach społecznościowych YouTube oraz Facebook i w kanałach VOD. Prowadzone są regularne działania w social mediach oraz kampania programatyczna.

– Picie kobiet to ciągle temat tabu. Nie wszyscy wiedzą, że alkohol silniej oddziałuje na organizmy kobiet niż mężczyzn, że musimy być bardziej czujne – jak dużo i jak często pijemy. Tracimy zdrowie szybciej, a społeczne skutki uzależnienia są dla nas tragiczniejsze. Ta kampania ma odczarować myślenie o problemach z alkoholem jako o sprawie wyłącznie „męskiej” – mówi Ewa Lach-Moore, head of strategy agencji Chromatique.

Uzupełnieniem kampanii jest seria spotkań z ekspertami na temat różnych aspektów relacji kobiet z alkoholem, których prowadzącą jest Natalia „Nishka” Tur. Oprócz materiałów wideo powstały reklamy radiowe, nośniki OOH, reklamy w prasie i materiały edukacyjne oraz informacyjne. Całą kampanię wsparły też instagramowe influencerki, których rolą jest dystrybucja treści edukacyjnych, które znaleźć można również na stronie spelnionetoasty.pl

Kampania finansowana przez Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego jest kontynuacją poprzedniej kampanii społecznej realizowanej również przez agencję Chromatique.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij