„Social Media & Content Marketing” - nabór na nowy kierunek studiów podyplomowych

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
„Social Media & Content Marketing” - nabór na nowy kierunek studiów podyplomowych

Wydział Humanistyczny Akademii Górniczo-Hutniczej im. Stanisława Staszica w Krakowie rozpoczął rekrutację na nowy kierunek studiów podyplomowych „Social Media & Content Marketing”.

Studia pozwolą zdobyć wiedzę oraz umiejętności praktyczne z zakresu social media marketingu i tworzenia treści na potrzeby współczesnej komunikacji marketingowej. Nabór potrwa do 1 IX 2014 roku.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W październiku tego roku startuje pierwsza edycja studiów podyplomowych „Social Media & Content Marketing” na Wydziale Humanistycznym Akademii Górniczo-Hutniczej im. Stanisława Staszica w Krakowie. Celem nowego kierunku jest wykształcenie specjalistów ds. social media, community managerów, content designerów, kreatywnych pracowników działów marketingu, agencji reklamowych, interaktywnych, public relations i osób efektywnie budujących własne marki w cyfrowym świecie. Na zajęciach słuchacze będą poznawać strategie i taktyki działań w social media, zdobędą wiedzę oraz umiejętności praktyczne z zakresu planowania i tworzenia treści, wezmą w udział w licznych warsztatach i konwersatoriach.

Autorski program zajęć obejmuje 26 przedmiotów, które poprowadzą specjaliści z takich firm, jak m. in.: Think Kong, Socjomania, K2, VML Poland, Havas Worldwide Warsaw, Social Frame, Opcom, OS3, Bluberry Group, INTERIA.PL i Marketing przy Kawie. Każdy uczestnik studiów otrzyma bezpłatny dostęp do narzędzia monitoringu Internetu oraz mediów społecznościowych - SentiOne.

Studia adresowane są do absolwentów szkół wyższych, pracowników agencji reklamowych, interaktywnych i PR, działów marketingu, działaczy w sektorze organizacji pożytku publicznego, pracowników instytucji państwowych i wszystkich osób które rozpoczynają lub planują pracę w branży marketingowej. Współinicjatorem i partnerem merytorycznym nowego kierunku jest agencja Social Frame. Więcej informacji na stronie: www.studiasocialmedia.edu.pl

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij