Wszystkie informacje na temat produkcji Netflixa w jednym miejscu – powstała platforma Tudum

Wszystkie informacje na temat produkcji Netflixa w jednym miejscu – powstała platforma Tudum

Dopełnieniem rozrywki, jaką serwuje Netflix, jest nowo powstała platforma Tudum, która gromadzi odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania fanów seriali i filmów na całym świecie, a także świeże newsy czy ekskluzywne wywiady z aktorami.

W mediach społecznościowych Netflixa codziennie piętrzą się rozmaite pytania na temat powstałych lub planowanych filmów i seriali platformy. Oprócz najczęściej zadawanych pytań, zaczynających się słowami „Kiedy będzie kolejny sezon…?”, fani Netflixa na całym świecie szukają w sieci nowinek i informacji związanych z ulubionymi produkcjami.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

„Gdzie mogę znaleźć strój ze Squid Game?”, „Jak są zrobione peruki w The Bridgertons?”, „Jaką kawiarnię odwiedza Emily w Paryżu?” – takie i wiele innych pytań stało się motywacją do stworzenia specjalnej platformy Tudum. Jej nazwa nie jest przypadkowa – została zainspirowana charakterystycznym dźwiękiem, jaki wita użytkowników Netflixa po zalogowaniu do serwisu.

Tudum to miejsce gromadzące wszystkie informacje na temat filmów i seriali Netflixa – daty nadchodzących premier, zakulisowe ciekawostki, newsy o aktorach i wiele innych. Na nowej platformie internauci mogą także sprawdzić swoją wiedzę na temat ulubionych seriali w zabawnych quizach.

Tudum wciąż jest w początkowej fazie wdrażania, ale Netflix już zapowiada, że w przyszłości na platformie pojawi się znacznie więcej treści i funkcji, co sprawi, że będzie bardziej przystępna i interaktywna. Użytkownicy już mogą zalogować się do platformy Tudum, używając danych logowania z istniejącego konta Netflix.

– Cieszę się, że mogę przedstawić Tudum, aby umożliwić fanom zagłębianie się w historie, które kochają, podsycać ich zainteresowania i rozpoczynać nowe dyskusje – powiedział Bozoma Saint John, dyrektor ds. marketingu Netflix.

PS
Niekwestionowanym hitem na platformie Netflix jest „Squid Game”, którego oglądalność spowodowała zakłócenia w dostawie sieci. Na fali popularności serialu wiele marek chętnie nawiązało do koreańskiej produkcji w swojej komunikacji marketingowej

PS 2
Netflix wszedł na rynek gier mobilnych. Rozwijając swoją pozycję na rynku gier, firma ogłosiła przejęcie studia Night School.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij