Agencja Altavia Polska wygrała przetarg na obsługę kreatywną Michelin

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Agencja Altavia Polska wygrała przetarg na obsługę kreatywną Michelin

Współpraca dotyczy wsparcia sprzedaży w regionie CEE, który obejmuje Polskę, Czechy, Słowację oraz 3 kraje bałtyckie. Zakres współpracy obejmuje przygotowania materiałów kreatywnych, adaptacji kampanii globalnych, tworzenia projektów lokalnych na wybrane rynki w tym przygotowania do publikacji.

Agencja Altavia już od 11 lat jest odpowiedzialna za print management, jak również doradztwo i wsparcie w tworzeniu oraz realizacji efektywnych rozwiązań zwiększających sprzedaż Michelin. Powierzenie obsługi budżetu kreatywnego jest kolejnym etap współpracy, opartym na zaufaniu, doświadczeniu oraz znajomości marki i jej potrzeb.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Od wielu lat pracujemy z Altavia Polska i bardzo sobie cenimy naszą współpracę, przede wszystkim za znajomość marki i naszych potrzeb. Ważne jest dla nas również porozumienie w zakresie jakości i dbałości o środowisko. Wybraliśmy Altavię do współpracy, bo widzimy, jak się rozwija stale podnosząc swoje kompetencje. Często długa współpraca gasi kreatywność, tu mamy zupełnie odwrotny efekt – oprócz kreatywności mamy poczucie bezpieczeństwa i partnerstwo – mówi Wiktoria Łuczyk, operational marketing manager B2C ECN.

– Cieszymy się ogromnie na kolejne lata naszej współpracy z MICHELIN. Jest to dla nas znak, że sposób w jaki się rozwijamy przekłada się na jakość i standard współpracy z naszymi Klientami. Rozszerzenie zakresu prac i kompetencji pokazuje, że nasza współpraca opiera się na partnerstwie i zaufaniu. Partnerstwo w bezpośredni sposób przekłada się na wzmacnianie świadomości i budowanie wizerunku marki Michelin, staramy się, aby wykonane przez nas projekty i materiały były najwyższej jakości z dbałością o każdy szczegół – mówi Dobrochna Janik, general manager Altavia Polska.

Kontrakt podpisany został na 3 lata.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij