Beata Pałczyńska objęła stanowisko PR managera w Too Good To Go

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Beata Pałczyńska objęła stanowisko PR managera w Too Good To Go

Do Too Good To Go z początkiem grudnia br. dołączyła Beata Pałczyńska obejmując stanowisko PR managera. W nowej roli będzie wspierać Magdalenę Marzec, head of marketing, przejmując działania związane z komunikacją zewnętrzną.

Do zadań nowej PR manager będzie należało m.in. opracowanie strategii komunikacyjnej oraz koordynacja wszystkich działań public relations w polskich mediach, budowanie wizerunku wewnętrznych ekspertów, tworzenie treści promujących globalne cele marki, wsparcie w przygotowaniu strategii mediów społecznościowych, analiza trendów.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Przez ostatnie lata Beata Pałczyńska związana była z Partner of Promotion, gdzie od 2018 pełniła funkcję team leadera. Współpracowała z markami z branży lifestylowej i spożywczej m.in. NIVEA, Pantene, Aussie, OSHEE, Arla Protein. Ma również doświadczenie w prowadzeniu działań dla osoby publicznej – w 2020 roku była odpowiedzialna za strategię komunikacji i media relations Igi Świątek.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij