Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Beata Pałczyńska objęła stanowisko PR managera w Too Good To Go

Do Too Good To Go z początkiem grudnia br. dołączyła Beata Pałczyńska obejmując stanowisko PR managera. W nowej roli będzie wspierać Magdalenę Marzec, head of marketing, przejmując działania związane z komunikacją zewnętrzną.
O autorze
0 min czytania 2021-12-16

Do zadań nowej PR manager będzie należało m.in. opracowanie strategii komunikacyjnej oraz koordynacja wszystkich działań public relations w polskich mediach, budowanie wizerunku wewnętrznych ekspertów, tworzenie treści promujących globalne cele marki, wsparcie w przygotowaniu strategii mediów społecznościowych, analiza trendów.

Przez ostatnie lata Beata Pałczyńska związana była z Partner of Promotion, gdzie od 2018 pełniła funkcję team leadera. Współpracowała z markami z branży lifestylowej i spożywczej m.in. NIVEA, Pantene, Aussie, OSHEE, Arla Protein. Ma również doświadczenie w prowadzeniu działań dla osoby publicznej – w 2020 roku była odpowiedzialna za strategię komunikacji i media relations Igi Świątek.