Jacek Celiński head of media & performance line w dentsu Polska

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Jacek Celiński head of media & performance line w dentsu Polska

Od stycznia do dentsu Polska dołączy Jacek Celiński i obejmie stanowisko head of media & performance. W nowej roli będzie odpowiadał za kierunek rozwoju linii biznesowej Media & Performance w dentsu Polska i wchodzących w jej skład agencji Carat, iProspect i dentsu X.

Dołączenie Celińskiego oznacza uzupełnienie zespołu zarządzającego i realizację strategii rozwoju grupy poprzez dalsze łączenie kompetencji w obszarach mediów, danych, commerce’u oraz kontentu.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Jacek będzie Partnerem dla naszych Klientów w realizacji ich wyzwań biznesowych, wykorzystaniu potencjału transformacji cyfrowej i innowacyjnym wykorzystaniu mediów. Jestem przekonany, że dzięki swojemu doświadczeniu wykorzysta całe spektrum możliwości jakie dają agencje mediowe Carat, iProspect i dentsu X oraz nasi Partnerzy. Chcemy dostarczyć klientom najlepsze, powtarzalne doświadczenie i obsługę. Silne kompetencyjnie i stabilne zespoły oraz narzędzia i rozwiązania, które wychodzą naprzeciw wyzwaniom jutra, gwarantując skuteczną realizację celów. Jacek ma bogate doświadczenie z obszaru mediów, ecommerce, content i digital. Niewielu liderów posiada taki mix kompetencyjny, tym bardziej się cieszę, że zdecydował się udać w tę podróż wspólnie z nami – komentuje Sławomir Stępniewski, CEO dentsu Polska & CEE.

Jacek Celiński ma ponad 20-letnie doświadczenie w marketingu. Jest skutecznym liderem, który wizje potrafi przekuć w efekt. Zaczynał jako dziennikarz, potem przeszedł kolejno szczeble media plannera, account directora, executive directora, business directora, a ostatnio pełnił rolę Head of e-commerce w Havas Media Group & Havas Creative. Rozumie zmieniający się krajobraz zachowań konsumenckich, potrzeby i aspiracje klientów. Podziela wartości dotyczące zrównoważonego rozwoju i różnorodności jako kluczowych czynników sukcesu, zarówno w celu przyciągnięcia najlepszych talentów, jak i zapewnienia najlepszych wyników dla klientów.

Rynek mediów, na skutek przenikających się i wzajemnie oddziaływujących procesów zmian konsumenckich i technologicznych, jest dzisiaj niezwykle ciekawym i wymagającym biznesem. Dentsu ma olbrzymi potencjał i obserwuję jego konsekwentny rozwój w Polsce i Europie. Ostatnie lata i ekspansja na obszar CEE stwarzają olbrzymie możliwości i szanse dla aktualnych i przyszłych klientów dentsu. Cieszę się, że Sławek wraz z najbliższymi współpracownikami zaprosili mnie do zespołu dentsu – komentuje Jacek Celiński head of media & performance w dentsu Polska.

Do Jacka raportować będą liderzy linii Media & Performance: Izabela Sochacka, client service director, Marta Kulik-Jastrzębska, media delivery director. Tomasz Dziekan (dotychczasowy interim pionu Media&Performance) wróci do pełnionej poprzednio roli – COO dentsu w Polsce & CEE.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij