Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Jacek Celiński head of media & performance line w dentsu Polska

Od stycznia do dentsu Polska dołączy Jacek Celiński i obejmie stanowisko head of media & performance. W nowej roli będzie odpowiadał za kierunek rozwoju linii biznesowej Media & Performance w dentsu Polska i wchodzących w jej skład agencji Carat, iProspect i dentsu X.
O autorze
1 min czytania 2021-12-16

Dołączenie Celińskiego oznacza uzupełnienie zespołu zarządzającego i realizację strategii rozwoju grupy poprzez dalsze łączenie kompetencji w obszarach mediów, danych, commerce’u oraz kontentu.

Jacek będzie Partnerem dla naszych Klientów w realizacji ich wyzwań biznesowych, wykorzystaniu potencjału transformacji cyfrowej i innowacyjnym wykorzystaniu mediów. Jestem przekonany, że dzięki swojemu doświadczeniu wykorzysta całe spektrum możliwości jakie dają agencje mediowe Carat, iProspect i dentsu X oraz nasi Partnerzy. Chcemy dostarczyć klientom najlepsze, powtarzalne doświadczenie i obsługę. Silne kompetencyjnie i stabilne zespoły oraz narzędzia i rozwiązania, które wychodzą naprzeciw wyzwaniom jutra, gwarantując skuteczną realizację celów. Jacek ma bogate doświadczenie z obszaru mediów, ecommerce, content i digital. Niewielu liderów posiada taki mix kompetencyjny, tym bardziej się cieszę, że zdecydował się udać w tę podróż wspólnie z nami – komentuje Sławomir Stępniewski, CEO dentsu Polska & CEE.

Jacek Celiński ma ponad 20-letnie doświadczenie w marketingu. Jest skutecznym liderem, który wizje potrafi przekuć w efekt. Zaczynał jako dziennikarz, potem przeszedł kolejno szczeble media plannera, account directora, executive directora, business directora, a ostatnio pełnił rolę Head of e-commerce w Havas Media Group & Havas Creative. Rozumie zmieniający się krajobraz zachowań konsumenckich, potrzeby i aspiracje klientów. Podziela wartości dotyczące zrównoważonego rozwoju i różnorodności jako kluczowych czynników sukcesu, zarówno w celu przyciągnięcia najlepszych talentów, jak i zapewnienia najlepszych wyników dla klientów.

Rynek mediów, na skutek przenikających się i wzajemnie oddziaływujących procesów zmian konsumenckich i technologicznych, jest dzisiaj niezwykle ciekawym i wymagającym biznesem. Dentsu ma olbrzymi potencjał i obserwuję jego konsekwentny rozwój w Polsce i Europie. Ostatnie lata i ekspansja na obszar CEE stwarzają olbrzymie możliwości i szanse dla aktualnych i przyszłych klientów dentsu. Cieszę się, że Sławek wraz z najbliższymi współpracownikami zaprosili mnie do zespołu dentsu – komentuje Jacek Celiński head of media & performance w dentsu Polska.
LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Do Jacka raportować będą liderzy linii Media & Performance: Izabela Sochacka, client service director, Marta Kulik-Jastrzębska, media delivery director. Tomasz Dziekan (dotychczasowy interim pionu Media&Performance) wróci do pełnionej poprzednio roli – COO dentsu w Polsce & CEE.

Słuchaj podcastu NowyMarketing