Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Ford Focus grywalizuje użytkowników Xboxa

Wystartowała nowa, globalna kampania amerykańskiego producenta samochodów Ford, angażująca użytkowników platformy Xbox. Na jej potrzeby opracowana została mini-gra EcoBoost, za pośrednictwem której konsumenci mogą zapoznać się z technologiami oferowanymi w samochodach Ford Focus.
O autorze
1 min czytania 2014-07-11

Akcję realizuje dom mediowy Mindshare.

Koncern motoryzacyjny Ford od lat z powodzeniem aktywnie komunikuje się z szerokim gronem konsumentów. W rozpoczętej właśnie kampanii wizerunkowej, skierowanej do użytkowników konsoli Xbox, promowane są wybrane technologie zastosowane w samochodach amerykańskiej marki.

Osią działań jest dedykowana kreacja reklamowa umieszczona w prawym dolnym rogu głównego dashboardu platformy Xbox, za pośrednictwem której użytkownicy przenoszeni są do mini-gry EcoBoost. Osoby podejmujące wyzwanie marki, wcielają się rolę kierowcy samochodu wyścigowego Formuły Ford i otrzymują szansę wirtualnego przetestowania silnika 1.0L ECOBOOST, jednostki, która jako pierwsza w historii zdobyła trzy razy z rzędu tytuł ”Międzynarodowego Silnika Roku”. Po zakończeniu zmagań, gracze mają możliwość pobrania profesjonalnego kostiumu kierowcy Forda dla swojego avatara i porównania swoich wyników z innymi uczestnikami. Użytkownik może również obejrzeć dodatkowe materiały video przybliżające m.in. technologię Ford Active Park Assist czy też Active City Stop.

Grywalizacja, realizowana lokalnie przez Mindshare Polska, mocno zaangażowała polskich użytkowników. Na tle innych krajów, w których dostępna jest gra EcoBoost, Polska plasuje się w TOP3.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Przygotowaniem kreacji zajęła się firma Microsoft przy współpracy z zespołem Blue Hive. Treści powstały dzięki współpracy lokalnego zespołu agencji Wunderman oraz Blue Hive.

Słuchaj podcastu NowyMarketing