Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

YOPE uruchamia międzynarodową platformę yopeme.com

YOPE umacnia swoją pozycję na międzynarodowym rynku e-commerce. Właśnie wystartowała nowa anglojęzyczna platforma yopeme.com, dzięki której możliwa jest realizacja zamówień z 25 krajów Europy. Sklep oferuje cały katalog produktów eksportowych w cenach oficjalnie rekomendowanych przez markę.
O autorze
0 min czytania 2021-12-16

– Celem tej platformy jest uruchomienie sprzedaży e-commerce z dystrybucją międzynarodową. Dzięki temu już dziś możliwa jest realizacja zamówień z takich krajów jak: Bułgaria, Dania, Chorwacja czy Portugalia. W kolejnych miesiącach planujemy uruchomić dostawę na kolejne rynki. Dodatkowo wdrożymy działania marketingowe, których celem będzie budowa ruchu na stronie i przetestowanie tego nowego modelu biznesowego w YOPE – mówi Maciej Dulski, chief digital oficer YOPE.

Produkty YOPE są obecnie dostępne w sklepach w  20 krajach Europy,  m.in. we Włoszech, Hiszpanii, Niemczech, Czechach, Słowacji oraz Holandii. Marka jest także obecna w największej sieci drogerii w Rosji. W Azji firmowe butiki marki działają m.in. w Japonii oraz Hong-Kongu. Firma sprzedaje także swoje produkty na platformach Amazon w Niemczech i Wielkiej Brytanii.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj