– Celem tej platformy jest uruchomienie sprzedaży e-commerce z dystrybucją międzynarodową. Dzięki temu już dziś możliwa jest realizacja zamówień z takich krajów jak: Bułgaria, Dania, Chorwacja czy Portugalia. W kolejnych miesiącach planujemy uruchomić dostawę na kolejne rynki. Dodatkowo wdrożymy działania marketingowe, których celem będzie budowa ruchu na stronie i przetestowanie tego nowego modelu biznesowego w YOPE – mówi Maciej Dulski, chief digital oficer YOPE.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Produkty YOPE są obecnie dostępne w sklepach w 20 krajach Europy, m.in. we Włoszech, Hiszpanii, Niemczech, Czechach, Słowacji oraz Holandii. Marka jest także obecna w największej sieci drogerii w Rosji. W Azji firmowe butiki marki działają m.in. w Japonii oraz Hong-Kongu. Firma sprzedaje także swoje produkty na platformach Amazon w Niemczech i Wielkiej Brytanii.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024