Ekstrakt Studio autorem wizualnej oprawy wydarzenia JIMEK i Goście: Historia polskiego hip-hopu

Pod koniec listopada ruszyła komunikacja, a tym samym sprzedaż biletów na wydarzenie JIMEK i Goście: Historia polskiego hip-hopu, w ramach projektu Going. – Miasto Muzyka.
O autorze
1 min czytania 2021-12-16

Dla organizatorów koncertu ważne było autentyczne połączenie świata hip-hopu z twórczością Radzimira Dębskiego (JIMEK).

Autorem oprawy wizualnej wydarzenia, w tym głównego plakatu promocyjnego, jest studio komunikacji wizualnej Ekstrakt, powstałe na początku roku. 

– W naszej koncepcji wyszliśmy od zaprojektowania charakterystycznego znaku artysty, który w założeniu dostosowuje swoją formę w zależności od formatu. W połączeniu z wizualizacją bloku, nawiązującą do stylistyki teledysków hip-hopowych z lat 90., stworzyliśmy wyróżniający się wizualnie plakat, który jest punktem wyjścia dla całej identyfikacji wydarzenia.  We współpracy z fotografką londyńskiej sceny muzycznej – Karoliną Wielochą stworzyliśmy alternatywny plakat bazujący na wizerunku Jimka w anturażu blokowiska z lat 90. – mówi Marcin Strzałkowski, CEO Ekstrakt Studio.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Wybraliśmy Ekstrakt, bo znaliśmy prace założycieli Studia i wierzyliśmy w to, że doskonale wyczują klimat, na jakim nam zależy. Scena hip-hopowa jest wymagająca i nie ma w niej miejsca na fałsz i brak autentyczności. Zaproponowana identyfikacja doskonale wyraża klimat, jakiego możemy spodziewać się podczas koncertu na bemowskim lotnisku. Będzie widowiskowo, ale niezwykle prawdziwie – komentuje Tomasz Lisek, head of production and special projects w Going.

Podczas czerwcowego koncertu Radzimir Dębski (JIMEK) po raz pierwszy zaprezentuje „Historię polskiego hip-hopu”. W najnowszej kompozycji usłyszymy kompilację najważniejszych utworów, jakie kształtowały rodzimą scenę hip-hopową przez ostatnie dekady. Na scenie Jimkowi towarzyszyć będą autorzy zaaranżowanych na nowo utworów – 20 artystów, zarówno wczesnego, jak i młodego pokolenia hip-hop w Polsce, a także 70-osobowa orkiestra symfoniczna.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

 Szczegóły wydarzenia: miastomuzyka.pl.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się